Само 10 месеца след лансирането му новият Citroen C3 Aircross Compact SUV надхвърли 100 000 продажби, като 70 000 от тях са реализирани през 2018. Моделът е вторият по обем продажби в гамата на Citroen. Той демонстрира продуктовата офанзива на марката, благодарение на която за първото полугодие на 2018 година бе отбелязан глобален ръст в реализираните коли от 9% и рекордни продажби в Европа за последните 7 години.
Почти 70 000 C3 Aircross Compact SUV са реализирани през 2018. Този резултат нарежда модела на второ място по продажби в гамата след C3. Със своя уникален дизайн, широки възможности за персонализация и 12 системи в помощ на управлението, новият Citroen C3 Aircross Compact SUV потвърждава своята сила да съблазнява и миксът на продажбите го доказва:
- 55% от тях са на най-високото ниво на оборудване (Shine);
- 35% от продажбите са с включена опция за един от четирите интериора по избор;
- 25% от реализираните автомобили са двутонови (купе и покрив в различен цвят) и 30% включват пакета a Colour Pack (цветови акценти върху релсите на покрива, около фаровете за мъгла, огледалата за обратно виждане и задните прозорчета).
Новият C3 Aircross Compact SUV е носител на наградата на Autobest0020за 2018. Моделът спечели и приза „Малък SUV на годината” в Англия в рамките на конкурса Auto Express Car Awards 2018.