Моделната линия DS на Citroen подчерта корените си, ставайки посланик на Париж. Днес бе лансиран новият уебадрес dsworld.paris – френската столица е един от първите градове в света, предлагащи името си за разширение на домейн.
DS бе избран заедно с Айфеловата кула и още пет марки за посланик именно на разширението .paris.
– Открит на 27 ноември 2013 г. DS WORLD PARIS, разположен в сърцето на златния парижки триъгълник, е място за продажба и преживявания, където са изложени моделите DS3, DS3 CABRIO, DS4 и DS5, които съставят гамата DS в Европа и се произвеждат във Франция. Проектирана като луксозна витрина, тази сграда е и място, което въплъщава ценностите на DS чрез качеството на използваните материали, своя дизайн, посрещането и услугите, които предлага. DS, е съчетание на забележителен стил, изтънченост във всеки детайл и технологии. Ценности, които препращат към асоциациите относно Париж, столица на лукса и на модата. Стори ни се очевидно, че DS WORLD PARIS трябва незабавно да получи своя интернет адрес с разширение .paris – сподели Филип Клаврол, директор Стратегия и опит на марката DS.
Според Ив Бонфон, генерален директор на марката DS:
– В момент, когато DS набира скорост като отделна автомобила марка, за нас е гордост тя да стане посланик на разширението .paris. Световната слава на Париж върви ръка за ръка с нашето развитие в световен мащаб. Днес на най-големия автомобилен пазар в света, когато един китайски клиент закупи DS, той купува нещо повече от обикновен автомобил, той купува парижкия дух. Впрочем, нашето последно творение DS3 с новия си светлинен „подпис”, съчетава технологичното ноу-хау на ксеноновите фарове Full LED с възможности за персонализация като новата декорация, наречена „Irrésistible Paris” (неустоимият Париж). Затова е съвсем естествено това, че DS върви редом с града Париж като посланик на тази дигитална иновация, защото кой по-добре от DS може да въплъти духа на Париж в един автомобил?