На 19 април Citroën открива Le Chëvron – ексклузивен „pop-up“ магазин в сърцето на Париж на булевард „Осман” 45. С избора на тази ексклузивна локация, Citroën цели да се срещне отблизо с невероятно пъстра аудитория и така да отбележи подобаващо пазарната премиера на своя изцяло нов електрически ë-C3.
В продължение на близо месец посетителите на центъра ще имат възможност да се включат в различни зареждащи събития и преживявания и да посетят програмата от концерти, стендъп шоу изпълнение, семейни забавления, дискусии на кръгла маса с вдъхновяващи личности и различни други творчески занимания.
Със своя „Le Chëvron“ марката Citroën открива вратите на едно наистина ново, оживено и завладяващо пространство, приканвайки публиката да се включи спокойно и уверено в динамичната атмосфера на съвременния свят.
Наименованието има пряко отношение към емблемата на Citroën и символизира модерният дух и технологичните иновации, залегнали в основите на марката
На площ от близо 150 квадратни метра публиката ще има възможност да се потопи изцяло във вселената на Citroën. Модерна и непрекъснато развиваща се атмосфера, подобаваща на прочутата марка, която разчупва закоравелите предразсъдъци относно електрическата мобилност с пазарната премиера на новия ë-C3. Основното пространство в „Le Chëvron“ е отредено на демоснтрацията на ë-C3 със специална зона със светлинна анимация, подчертаваща възможността за бързо зареждане на новия ë-C3, както и базирана на изкуствен интелект фотоанимация, осигуряваща уникално усещане за света на марката.
Голямата витрина на фасадата на „Le Chëvron“ ще представя Citroën Ami – друг ярък символ на новаторската творческа енергия на марката, който демократизира пазара в сферата на микромобилността и ще се откроява със своите впечатляващи графични решения, свързани с контурите на шеврона.
В продължение на месец в „Le Chëvron“ ще се проведат близо 40 различни по своя характер събития, интегрирани в ежедневието на обществото. Всички те са организирани от Citroën в сътрудничество с Konbini в сферата на разнообразните развлекателни програми, творчески работилници, дискусии и кръгли маси, както и с Universal в областта на музикалните събития.
- Ще бъдат организирани близо 15 концерта и DJ сетове, насочени към откриване и представяне на млади таланти. Тези събития ще се провеждат в центъра в четвъртък, петък и събота, ускорявайки пулса на публиката и зареждайки я с положителни емоции.
- Всяка седмица ще се провеждат стендъп комедийни представления, които подчертават свежестта, спонтанността и доброто настроение, което човек може да изпита в моделите на Citroën.
- Ще бъдат организирани и дискусии във формат кръгла маса с ръководни служители на Citroën и различни специалисти в областта на спорта, екологичното развитие и устойчивата мобилност – ярки и вдъхновяващи личности, които ще предоставят своите различни гледни точки към обществените проблеми.
- В основата на програмата на „Le Chëvron“ определено ще бъдат изкуството и творчеството – този фокус ще бъде отразен в различни семинари и лекции в сфери като автомобилния дизайн, персонализирането на маратонки и практически семинари за графити например.
Достъпът до всички тези събития ще бъде свободен след регистрация на следния адрес в интернет: https://lechevron-citroen.com
„Le Chëvron“ ще бъде отворен за посетители в периода от 18 април до 17 май всеки ден от 10:30 до 20:30 часа.