Начало Автомобили Citroen с уникален щанд на автосалона в Париж

Citroen с уникален щанд на автосалона в Париж

26
0

Уникален щанд създаде Citroen за автомобилното изложение в Париж. Събитието е важно за компанията, за да затвърди позициите си, предлагайки поглед към целия процес на работа: момента на създаването на дизайна до връзката с клиента, като се премине през технологиите и така се стигне до появата на по-лесни за управление и използване автомобили с по-добър дизайн.

Освен автомобилите на щанда си марката предлага и възможността посетителите да се насладят на атмосферата, материите, анимациите и специално предвидените пространства с различно предназначение, за да изживеете едно истинско „Feel Good” усещане.

На площ от 2 700 квадратни метра всеки може да изживеете момент на спокойствие и да се запознаее с креативността и технологиите в услуга на комфорта. Удобството е сред водещите ценности за Citroen, така че на него бе отделено специално внимание при създаване архитектурата на щанда. Там могат да се открият разнообразни архитектурни дързости, като например кутии със заоблени краища и повдигнати елементи, създаващи усещане за лекота, думи, които сякаш се носят във въздуха и огромни екрани, разположени в края на щанда, които потапят посетителите в атмосфера, достойна за Таймс Скуеър.

29 са изложените автомобили, като 3 от тях са концептуални: Citroen C4 Cactus Airflow 2L и Citroen C1 Urban Ride, представени за пръв път пред публика, както и концептуалният Citroen C4 Cactis Aventure. Показан е и Citroen C-Elysée WTCC – състезателният модел, създаден въз основата на серийното C-Elysée, с който марката участва в световния шампионат за туристически автомобили (WTCC).

Полезните технологии на Citroen са показани в т.нар. „Techno Room”. Тук са събрани всички иновации на марката в услуга на комфорта и спокойствието, които улесняват живота в ежедневието

„Lounge” пространството или „Съвременната вила” е разположено на горния етаж. То е отворено за посетителите и предлага 360-градусов изглед към щанда, възможност за почивка и отпускане, както и интерактивни и забавни анимации под формата на игри, като например Флипер, създаден специално за новия C1 и социален конфигуратор за персонализиране на C4 Cactus.

На щанда има зона, предназначена за онлайн услуги – Citroen Connect – с таблети с тъч скрийн за демонстрация на съществуващите услуги и следпродажбеното обслужване онлайн.

Зоната Heritage е поделена с марката DS. Там посетителите на салона могат да видят 2 CV от 1988 г. и един DS 21 от 1969 г.