Citroen представи новия компактен SUV C3-XR, с който компанията продължава стратегията си за засилване позициите на бранда на външни пазари.
В сърцето на тази дейност е Китай – страната вече е най-големия пазар за бранда. До края на август Citroen имаше 19% ръст на продажбите там (7% в световен мащаб) и тенденцията е за по-бързо увеличение там, отколкото в глобален план. Растежът е подкрепян и от бързото разширение на търговската мрежа от 470 дилъри, които бяха посочени като пример за качество на работа в проучването JD Powers 2014. Успехът се дължи и на доброто реализиране на продукти като C-Elysee и C4 L – демонстрация за това, че Citroen печели признание, реагирайки на търсенията на потребителите и създавайки продукти според техните изисквания, които да отговорят максимално на нуждите им.
C3-XR ще бъде представен в Китай в края на годината. Новият модел показва модерния подход на френския бранд към SUV-сегмента, базиран на ценностите на марката като силен дизайн, забележителен комфорт и технологични решения, улесняващи шофьора и пътниците в колата. Презентацията се състоя на символично място – C_42 на Шан-з-Елизе, като целта бе да се отбележи 50-ата годишнина на френско-китайските дипломатически отношения, както и да се подчертаят френските корени на автомобила.
Показаният C3-XR е много близък до демонстрираната през април тази година в Пекин концепция. В него са съчетани елегантност и динамика. Комфортът е на най-високо ниво благодарение на голямото пространство в купето. За шофьорската позиция е отделено достатъчно място, както и за пътниците. В C3-XR са вложени и последните технологични достижения като безключов достъп, камера за обратно виждане, система за контрол на сцеплението и т.н., както и редица системи за свързаност.
Автомобилът ще е с двигател THP S&S с последното поколение EAT6 автоматична скоростна кутия. Той ще се произвежда в завода във Вухан.