Citroen ще покаже модели, демонстриращи характера на марката, по време на автомобилния салон в Женева в началото на март. Два от тях ще направят световна премиера.
Креативност, оригиналност и понякога малко дързост това са съставките, които стоят в основата на успешната история на Citroen повече 95 години. За този успех говорят и резултатите: 50 милиона продадени автомобила от създаването на марката до днес. Двата шеврона се превръщат в един разпознаваем бранд, символ на отличителния стил, комфорта, функционалните решения в услуга на водача и иновативните услуги.
През годините Citroen винаги използва своя усет към креативността и технологиите, за да повиши комфорта. Днес марката стъпва на ДНК-то си и заявява отново своята идентичност: на креативен бранд, различенот останалите, предлагащ мобилност, свързана с положителни изживявания и спокойствие, както и продукти, услуги и мрежа в пълен синхрон.
Моделите в серийно производство и концептуалните автомобили, които ще бъдат представени на щанда на Citroen в рамките на автомобилното изложение в Женева, са отражение на динамиката и идентичността на марката. Те се характеризират с изчистен дизайн, комфорт, излъчват оптимизъм и спокойствие и представят множество интелигентни технологии.
Citroen Berlingo Multispace и концептуалният Berlingo Mountain Vibe ще имат световна премиера в Женева. Новите модели включват Citroen C4 и Citroen C3 Picasso „Black Top”.
Обновената гама се състои от Citroen C4 Cactus, C4 Cactus Airflow 2l concept, Citroen C1, C4 Picasso, Grand C4 Picasso. На щанда ще е и спортният C-Elysee WTCC, с който брандът постига огромни успехи в световния шампионат за туристически автомобили.
Официалното откриване на автомобилното изложение в Женева е на 5 март 2015, 3 и 4 март са пресдните на изложението.