В последните няколко години Coca-Cola се спряга за кандидат за влизане във Формула 1. През 2005 г. дори имаше слухове, че компанията за безалкохолни напитки е искала да стане основен спонсор на шампионата, но Бърни Екълстоун наложил ветото си, за да може да продава главното спонсорство на всяко състезание от календара на различни фирми.
Сега обаче слуховете за влизането на Coca-Cola отново се засилват, като според самия Екълстоун това няма да стане с основната марка на концерна, а със своята енергийна напитка Relentless, която е на пазара от 2006 г. и присъства в британските моторни спортове. Основното спонсорство на състезанието в Остин би било доста смислено като противовес на основния конкурент от Ред Бул.
„Президентът на Coca-Cola е добър мой приятел, но маркетинговият директор на компанията винаги до момента е казвал, че не вярва, че ангажимент към нашия спорт ще е плюс за компанията“, заяви Екълстоун пред Евроспорт. „Ако влязат, то ще е с една от енергийните си напитки, а не като Coca-Cola. Единственият начин да ги накараме да влязат с основния си бранд ще е, ако успеем да привлечем Pepsi.”
Евентуалното влизане на Relentless ще хвърли марката в сериозна конкуренция. Освен Ред Бул, който разполагат със собствен отбор, още няколко енергийни напитки се подвизават във Формула 1. Monster е спонсор на Мерцедес, Lucozade на Макларън, а EQ8 на Катерам.