Слуховете в последните няколко седмици се оказаха верни и Coca-Cola действително влиза във Формула 1. Както се очакваше това няма да стане с основната марка на концерна, а със своя енергийна напитка. За партньор е избран екипът на Лотус, който през тази година стана актуален с чудесното представяне на Кими Райконен и неговия съотборник Ромен Грожан.
От следващата година цветовете на отбор ще се определят от енергийната напитка Burn. Затова е вероятно, че и през следващата година болидите на Лотус отново ще са в черно.
„Радостни сме, че предприятие като Coca-Cola е сметнало екипа ни за най-добрата възможност за представянето на своята марка“, обясни Ерик Булие. „Надяваме се партньорството с Burn да донесе успех и на двете страни, като искаме да направим един нов модел на спонсориране.“