Две спирания в бокса за смяна на гуми се очакват за предстоящата Гран при на Германия на пистата Хокенхайм. На това трасе миналия сезон нямаше състезание и затова от Пирели определят надпреварата като малък скок в неизвестното, тъй като за 2 години болидите са се променили значително.
С оглед на по-доброто контролиране на износването на гумите от страна на отборите обаче се очаква въпреки по-сериозната скорост, най-предпочитаната стратегия да бъде отново с 2 спирания в бокса. За пилотите в топ 10 това означава старт с гумите суперсофт от 3-ата част на квалификацията, след което две спирания за гуми софт.
Алтернативна тактика за пилотите извън първите 10 в решетката на старта е потегляне със софт, след което отново слагане на меки гуми и завършване на състезанието със суперсофт. Другият вариант е използването на тактика с 3 питстопа – тръгване със суперсофт, след което отново слагане на супермеки гуми, след което още 2 стопа за гуми софт.
През 2014 г. Хамилтън изкара състезанието с 3 стопа, като беше избрал агресивна стратегия, тъй като стартира от дъното на колоната заради повреда в колата в квалификацията. Той кара с 2 комплекта софт, а в последната част смени 2 комплекта суперсофт.
По правилник за тази година пилотите трябва да заделят по един комплект медиум и софт за състезанието, като само единият от тях е задължителен за използване. За 3-ата част на квалификацията те трябва да заделят по един комплект суперсофт.
Изборът на типове гуми от всеки пилот можете да видите вдясно: