Проблеми с пистолетите за завиване гайките на колелата забавиха Витантонио Лиуци в Гран при на Турция. Шефът на Испания Рейсинг Колин Колес бе поредният човек в падока, отбелязал важността на спиранията в бокса и необходимостта от повече работа, за да няма подобни спънки. И макар нито един от състезателите на екипа да не изпревари съперниците от Върджин, то положителното бе, че разликата между колите на двата отбора е намаляла.
– Очакванията ни за Барселона са значително по-големи, ще имаме още нови неща по автомобилите и искаме да покажем в домашната си надпревара на какво сме способни – допълни италианският състезател.
Във Върджин отново имаха грижи с техниката. Тимо Глок изгуби пета предавка след излизането си от питлейна. Механиците опитаха да сменят скоростната кутия, но след 40 минути трескава работа се отказаха, тъй като имаше прекалено много проблеми и немският пилот така и не стартира на Истанбул парк.
Жером Дамброзио пък бе с наказание преместване пет места назад на грида, което го прати предпоследен. Той изкара състезателната дистанция с две спирания в бокса и докато все пак се нареди пред болидите на Испания, то очевидно просто не можеше да задържи тези на Лотус.
В отбора тепърва ще работят по новия си аеродинамичен пакет с надеждата той да стабилизира представянето им.