Начало Автомобилни новини ЕНКО Гладиатор 700 GT Битурбо – уникална смесица между офроудър и състезателен...

ЕНКО Гладиатор 700 GT Битурбо – уникална смесица между офроудър и състезателен автомобил

221
0

ЕНКО Ексклузив не е толкова известна, колкото са повечето немски тунинг компании, но с проекти като този, това със сигурност бързо ще се промени. ЕНКО Гладиатор 700 GT Битурбо е уникален автомобил, базиран на Порше Кайен.

Всъщност този модел представлява усъвършенствана версия на модела ЕНКО 550 GT Битурбо, който имаше 550 к.с. Но сега, благодарение на  по-големи турбокомпресори, нова изпускателна система със спортни катализатори, както и още няколко по-дребни ревизии, новият модел е станал наистина брутален.

Мощността вече достига 700 конски сили, а въртящият момент – 850 Нм. С помощта на тези изумителни стойности, както и разбира се заради пълнопреводното си задвижване, тежкият два тона и половина SUV, успява да достигне 100 км/ч от място за 4.5 секунди, а максималната му скорост е 290 км/ч. А за обуздаването на всичката тази маса и мощност се грижат изключителни спирачки с 410-милиметрови дискове отпред и 380-милиметрови дискове отзад, които си взаимодействат съответно с 12- и 4-бутални спирачни апарати. Те пък са скрити под огромните и особено атрактивни алуминиеви джанти, чиито размер е 23 цола.

Визията е солидно променена, като най-сполучливите ревизии са в задницата, където в средата на огромния дифузьор седят новите ауспухови тръби.

Вътрешността пък прилича повече на такава на състезателен автомобил, отколкото на модел, предназначен за движение по пътищата. Изцяло новите състезателни седалки са направени изцяло от карбон, тапициран с ултра-скъпа кожа, а карбоновите елементи по таблото и волана са боядисани в червено. Най-интересното решение обаче е добавянето на рол-кейдж (при това червен), който да предпазва пасажерите при евентуален инцидент.