Начало Автомобили Феновете на SEAT избраха Tarraco за име на най- новия SUV на...

Феновете на SEAT избраха Tarraco за име на най- новия SUV на марката

48
0

SEAT Tarraco ще бъде името на третия SUV на SEAT. 146,124 фена на марката SEAT в  134 държави, които участваха във финалната фаза на #SEATseekingName решиха, името на най-новия SUV да бъде Tarraco. Tarraco е получило 51,903 (35.52%) от валидните гласове, последван от Avila,който е получил41,993 (28.74%)от гласовете, Aranda, на трето място със 39,321 (26.91%)и Alboran, със 12,907 (8.83%). Резултатите от вота са потвърдени от EY.

Tarraco, също като останалите 3 финалисти, перфектно отразява ценностите на бранда и  напълно съответства на характера на новия модел. Съвременното име на града е Тарагона, а като най-старото римско селище на Иберийския полуостров, той е бил един от големите метрополии на Испания по време на Римската империя.

Този средиземноморски град е наследство на култура, история и архитектура, ценности, които SEAT идентифицира и предава чрез своите превозни средства. Tarraco е първото име на модел на SEAT, което е избрано чрез публично гласуване и 14-то по ред име на испанска местност, което SEAT използва за име на най-новия си модел.

Преди 36 години е започнала традицията за кръщаване на моделите на SEAT на градове в Испания – първият е бил Ronda през 1982г. Оттогава има още 12 модела с име на места от испанската география: Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea и двете най-нови Ateca and Arona. 

#SEATseekingName – успешен опит

Инициативата #SEATseekingName надхвърли всички очаквания. Компанията би искала публично да благодари на всички участвали и особено на градовете Avila, Aranda и Alboran за тяхната голяма подкрепа и участие. В първата фаза общо 133,332 предложения бяха събрани от феновете на SEAT в 106 държави, които предложиха  10,130 различни испански места, следвайки насоките на бранда.

В следващия етап от строгия процес на подбор предложенията бяха проверени, като се използват езикови и правни критерии, а експертите се увериха, че имената съответстват на ценностите на марката и предават същността на новия модел. Организирани бяха няколко фокус групи на основните пазари на марката и бяха проведени допълнителни пазарни тестове в различните страни, където SEAT продава своите автомобили, за да се стигне до списък от четири финалисти.

Alboran, Aranda, Avila и Tarraco бяха избраните имена на местата. От този момент периодът на гласуване остана отворен за всички фенове на марката да гласуват за любимия си кандидат и печелившото име е Tarraco.

С новия SEAT Tarraco компанията добавя нов модел към най-голямата си продуктова офанзива, извършвана досега и допълва SUV гамата, която вече включва Ateca и Arona, с 7-местен SUV. Продуктовата офанзива започна през 2016 г. с пускането на Ateca и продължи през 2017 г. с фейслифта на Леон, петото поколение на Ibizaи новия кросоувър Арона. SEAT Tarraco ще бъде представен в края на тази година.