F1 подписа договор с Нестле и по-специално KitKat. Популярното вафлено блокче официалният десерт в световния шампионат. Логото на KitKat ще се появи по време на избрани състезания, започвайки от сезон 2025.
Today, we’re pleased to announce that @KITKAT will become the Official Chocolate Bar of Formula 1 in a multi-year partnership.
Find out more here: https://t.co/AaL1oo5pou pic.twitter.com/PEbM7YJN5J
— F1 Media (@F1Media) November 11, 2024
Сътрудничеството ще стартира официално по време на сезон 2025. Тогава когато ще се отбележи 90-годишнината на KitKat и 75-годишнината на Ф1. След това партньорството между двете страни трябва разшири да се разшири в глобален мащаб
Феновете на F1 могат да очакват различни игри, промоционални събития и завладяващи фен зони по време на избрани рейс уикендите. Логото на KitKat ще бъде по рекламните банери около трасето.
Пренасяйки емблематичното си послание „Дай си почивка, вземи KitKat“, партньорството с F1 популяризира важността на това да отделиш момент за малка почивка. То обединява две различни глобални фенски бази в едно иновативно сътрудничество.
F1 и KitKat са посветени на това да подобрят преживяването на феновете. Те планират да комбинират вълнението от състезанията от световна класа с прочутото чувство за хумор на KitKat и традицията да за споделяне нат почивките. Повече подробности за новото партньорство ще бъдат оповестени своевременно.
„Радваме се, че такава световно призната и забавна марка като KitKat се присъединява към нас като партньор. Те са обичани от всички. Нямаме търпение да видим фантастичните изживявания, които ще донесат на нашите фенове на пистата, както и новата аудитория, която ще запознаят със спорта“, сподели главният търговски директор на F1 Емили Прейзър.
„F1 е глобален феномен с бързо растяща и разнообразна фенска маса, особено сред по-младата аудитория. Със своя глобален обхват и натоварен график тя предлага на KitKat перфектната платформа, за да напомни на всички да намерят време за почивка“, каза Бернар Мюние.
„Развълнувани сме да внесем характерното си чувство за забавление в този вълнуващ спорт и да създадем незабравими преживявания за феновете по целия свят“, добави ръководителят на отдел Стратегическите бизнес звена, Маркетинг и Продажби в Нестле.
KitKat вече има присъствие в F1. Логото на шоколадовия десерт присъства върху каската на Серхио Перес от Ред Бул.
Are you ready for an exciting new partnership?🔥🏁
Formula 1® 🤝 KitKat®. Coming soon. #HaveABreak #KitKatF1 pic.twitter.com/fA6aq8H2Nq
— KITKAT (@KITKAT) November 11, 2024