Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 F1 привлече още един сериозен спонсор

F1 привлече още един сериозен спонсор

501
0
F1 лого
снимка, Спас Генев

F1 и Американ Експрес обявиха ново многогодишно спонсорство. То разширява партньорството на компанията с водещия световен автомобилен спорт от региона на Северна и Южна Америка до глобалната сцена и целия календар на Формула 1.

Чрез това разширено спонсорство F1 и Amex ще продължат да работят заедно, за да създават най-добрите в класа си преживявания за феновете на избрани Гран през годината. Членовете на карти Американ Експрес ще имат достъп до редица предимства и привилегии. Тук се включват предварителна продажба на билети Amex, клуб „Падок“ и билети за трибуните (на избрани състезания). American Express също така ще бъде домакин на бизнес клиенти и партньори чрез определени оферти за гостоприемство

По време на Гран при на Мексико Сити, ВИП членовете имат достъп до безплатни радиостанции Amex Race Radios. Там ще могат да слушат коментарите от пистата. Феновете с билети за състезанието могат да се възползват и от пространството на Amex Fan Experience. Там могат да изпробват уменията си в F1 с тривиални задачи. Те ще могат да създадат персонализирана разцветка, която да отнесат у дома. Феновете ще могат и да запишат свое собствено видео с представяне на пилот от F1, което да споделят в социалните медии. Те също така могат да получат специални подаръци.

Всичко това, включително салонът край пистата в Източната зона Хармън ще бъдат достъпни и по време на Гран при на Лас Вегас.

„Американ Експрес е фантастичен партньор на F1 в Северна и Южна Америка. Като поддръжник на F1 ACADEMY се радвам, че решиха да разширят отношенията си с нас и да станат официален партньор. Очакваме с нетърпение да работим с Amex, за да подобрим изживяването на членовете на картите по време на нашите състезания. Искаме и да покажем навсякъде предимствата на Amex на нашите съществуващи фенове“, сподели главният търговски директор на F1 Емили Прейзър.

„Радваме се, че ще разширим отношенията си с F1, надграждайки силната инерция на спонсорството в Северна и Южна Америка през изминалата година. Това показва още един начин, по който непрекъснато увеличаваме стойността на членството в Американ Експрес по целия свят. F1 продължава да набира популярност и да се превръща в област на страст за милениалите и поколението Z. Това е най-бързо растящият сегмент клиенти на Американ Експрес“, заяви главният маркетинг директор на Американ Експрес Елизабет Рутлидж.

Американ Експрес демонстрира подкрепата си към жените в моторспорта както на пистата и извън нея. Компанията е един от главните спонсори на изцяло женските състезателни серии F1 Academy. Като част от разширеното спонсорство на F1, обявено днес, Американ Експрес ще продължи да бъде и официален партньор на F1 Academy в следващите години.