Начало Избрани F1 продължава партньорството с Леново

F1 продължава партньорството с Леново

366
0
F1 и Леново
снимка, Ред Бул Контент Пуул

F1 продължава партньорството с Леново. Двете страни удължиха споразумението си с още няколко години. По този начин китайският технологичен гигант става един от глобалните партньори на Формула 1. Като част от сделката, дъщерната компания на Леново- Моторола- ще си партнира с F1 в областта на комуникационните технологии.

Като глобален партньор на F1, Леново ще продължи да предоставя на F1 най-съвременни технологични устройства, решения и услуги. Така компанията ще помогне за провеждането на Гран при както на пистата, така и и от разстояние. Съгласно споразумението Леново ще бъде титулярен спонсор за две състезания на сезон. Логото на компанията, както и това на Моторола ще имат засилено присъствие на пистата по време на събитията. Тази година компанията беше титулярен спонсор на Гран при на Китай

От 2022 г. насам технологиите на Леново са в основата на дейността на F1. Чрез своите решения за високопроизводителни изчисления (HPC) на място, сървъри и крайни устройства, технологичният гигант подкрепя F1 в предоставянето на най-добрия в класа си продукт за излъчване. Така се предоставя драмата и вълнението на F1 на милиони фенове по целия свят, с истински глобален екип, който е винаги на линия.

Хардуерът на Леново включващ лаптопи, работни станции, настолни компютри и монитори, както и таблети и смартфони Моторола. Всичко това осигурява на персонала на F1 висококачествено оборудване за създаване на завладяващо, персонализирано съдържание за постоянно разрастващата се и страстна фенска маса на спорта.

Освен това услугата за възстановяване на активи на Леново подкрепя по-широката стратегия за устойчивост на F1. Световният шампионат цели да намали въглеродния си отпечатък и да го елиминира напълно до 2030 г. Услугата за възстановяване на активи на Леново помага да се гарантира, че излезлият от употреба компютърен хардуер се рециклира по социално и екологично съобразен начин.

От началото на партньорството F1 е унищожила по устойчив начин 95% от остарелия хардуер. Това крайна сметка помага за намаляване на разходите и смекчаване на рисковете за сигурността чрез надеждно унищожаване на важни данни.

По време на партньорството Леново има за цел да интегрира по-интелигентни технологии в F1. Компанията изработи първите в света трофеи, активирани с целувка. Те бяха използвани по Гран при на Япония и Гран на САЩ през 2023 г. Леново изработи и тазгодишният дизайн на лавровия венец, съчетаващ традиция и иновация. Всичко това издигна празненствата на подиума и служи като силен символ на стремежа на компанията към целенасочен дизайн и авангардни технологии

„Радвам се, че Леново ще стане глобален партньор на F1. Откакто се присъедини към спорта, креативността и страстта на марката към технологиите и иновациите подкрепиха амбициите на Формула 1 да създаде повече моменти, които се случват веднъж в живота на феновете“, сподели Стефано Доменикали.

„Това бележи нова глава в едно партньорство, което ще продължи да се разраства с пълна сила. Очаквам с нетърпение да продължим работата си с Леново. Искаме да използваме общия ни ангажимент за прецизност, иновации и устойчивост. Така ще гарантираме, че F1 ще остане най-технологичният спорт в света през следващите години“, добави CEO-то и президент на F1.

„Развълнувани сме да издигнем партньорството си на следващото ниво, като станем глобален партньор на F1. Нашата визия в Леново е да използваме силата на изкуствения интелект, за да създадем по-интелигентен, по-приобщаващ и устойчив свят, достъпен за всички“, каза Ян Юанцин.

„Чрез нашите новаторски партньорства, като това с Формула 1, ние разширяваме границите на иновациите и ефективността. Заедно не само оформяме бъдещето на технологиите и моторните спортове, но и гарантираме, че авангардните технологични постижения са от полза за всички. Ние незабравими изживявания, независимо къде се намират хората по света“, добави главният изпълнителен директор на Леново.