F1 удължи партньорството си с DHL. Двете страни подписаха ново многогодишно споразумение. По този начин германската логистична компания ще запази позицията си на най-дългогодишен глобален партньор на световния шампионат.
NEVER CHANGE A WINNING TEAM 🤝
We are proud to announce the renewal of our multi-year partnership with @F1, as we continue to build on the last 20 years together. pic.twitter.com/OwUMemSjm1— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) February 27, 2024
DHL е един от няколкото спонсори, които за първи път бяха привлечени по времето на ерата на Бърни Екълстоун и които продължиха да съществуват и след идването на Либърти Медия. Американската медийна компания пое контрола над F1 преди малко повече от 7 години
Екълстоун винаги е имал слабост към DHL. Британецът дори позволява на компанията да се възползва от привилегията да има свое място за моторхоума в падока, заедно с тези на отборите от F1 и производителите на гуми.
Миналата DHL помогна на F1 да постигне целите си за намаляване на въглеродните емисии. Германската компания предостави камиони, задвижвани с биогориво. Те се използваха за придвижване между европейските състезания през цялата миналогодишна кампания. Това доведе до намаляване на емисиите с 83%. През този сезон автопаркът на DHL за F1 ще бъде разширен до 37 превозни средства.
Междувременно преминаването към по-икономични самолети Боинг 777 за събитията от други континенти доведе до 17% намаление на емисиите. По-късно през сезона DHL ще модернизира своя моторхоум в падока с нова единица. Тя ще бъде оборудвана със соларни панели и станции за зареждане и рециклиране и ще бъде транспортирана с помощта на камион, задвижван с биогориво.
През двете десетилетия, в които F1 и DHL работят заедно, спортът отбеляза значителен ръст. В същото време DHL е в челните редици на наградите за най-бърза обиколка и най-бързо спиране в бокса. Това са две най-желаните отличия за състезателен уикенд. Многогодишното удължаване означава нов, по-дългосрочен ангажимент за продължаване на предоставянето на най-големия спортен и развлекателен спектакъл в света с иновации, приобщаване и устойчивост
„Като наш най-дългогодишен партньор, DHL се превърна в изключително важна част от провеждането на нашите събития. Затова сме щастливи да продължим това успешно сътрудничество още дълги години. Партньорството ни доведе до трансформация и растеж на спорта. От DHL ни оказаха огромна подкрепа в прехода ни към по-устойчив спорт“, сподели Джони Хоуърт.
„Това ще продължи да бъде от ключово значение, тъй като се движим към 2030 г. Тъй като устойчивата логистика продължава да се развива, очаквам с нетърпение да видя положителните иновации, които ще дойдат след това“, добави директорът на отдел „Комерсиални партньорства“ на F1.
„Освен че подновихме партньорството си, ние сме горди, че сме най-дългогодишният глобален партньор на спорта. Тази година отбелязваме 20-годишнината на DHL като официален логистичен партньор на F1, който доставя оборудването между отделните състезания. И двете компании споделят силен ангажимент към целите на устойчивото развитие. Като пионер в зелената логистика се радваме да запазим сътрудничеството си с F1 за съвместно постигане на тези цели“, заяви ръководителят на глобалния маркетинг на DHL Арджан Зисинг.
F1 is roaring back into action this week 🏎️, and our Logistics Hub is right on track with it! 🏁 We’re offering amazing prizes 🏆 at every one of the 24 races.
Test your knowledge and enter now: https://t.co/lqu34m6iwN#F1 #DHLF1 #BahrainGP #MomentsThatDeliver pic.twitter.com/ugpuHeagR1
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) February 26, 2024