Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ферари цели да не губи точки от Ред Бул и Макларън на...

Ферари цели да не губи точки от Ред Бул и Макларън на Зандвоорт преди добрите за SF-24 трасета

19771
0
Ферари F1
снимка: Майкъл Потс

Целта на Ферари за Гран при на Нидерландия – първата надпревара от световния шампионат след лятната ваканция на Формула 1 – ще е същата като за Белгия преди паузата: да не губи точки спрямо Ред Бул и Макларън, заяви Фредерик Васьор. Шефът на Скудерията е оптимист в по-голяма степен за предстоящите след Зандвоорт надпревари.

„Да оправим подскачането ще е стъпка напред в представянето. Със сигурност натискаме здраво, за да извадим нещо и ще го сторим колкото се може по-скоро. Мисля, че освен това ни предстоят писти, които са добри за нас – Монца, Баку, Сингапур“, посочи ръководителят на Ферари в F1

„Това са добри трасета за характеристиките на колата ни, но най-важното е да печелим точки. Това бе целта и за Спа – да не губим актив спрямо Макларън и Ред Бул – и я постигнахме. Целта за Зандвоорт ще е същата, защото съм убеден, че следващите три-четири надпревари след това ще са далеч по-добри за нас.“

„Мерцедес на Спа например бе много добър пример за всички, защото те имаха сериозни проблеми в петък. Бяха някъде към дъното с разлика от две десети. Това означава, че в момента, когато оправиш нещо или направиш малка стъпка, напредъкът може да е от седмо-осмо място до първа или втора позиция“, продължи шефът на Ферари в F1.

„Точно затова натискаме и това е причината да отделяме внимание на всеки отделен детайл. Ситуацията не е като преди две години, когато да завършиш на четвърто или седмо място означаваше да си на 60 секунди зад Макс Верстапен.“

„В Будапеща бяхме на същата позиция като миналата година, но не на 65 секунди, а на 20. Сега трябва всичко да остане под контрол, да не реагираме прекалено, да внимаваме в детайлите. Настроен съм положително“, каза още Васьор

Междувременно в италиански медии бе разпространена информацията, че новата техническа структура на Ферари ще е подобна на тази в Макларън – с трима директори. Люк Сера щял да поеме шасито при пристигането си в Маранело. Неговото привличане бе обявено през май. Първоначалният план бе да работи директно с Енрико Кардиле, който обаче напусна и отива в Астън Мартин. Диего Тонди вече е шеф на аеродинамичния тунел и съответно на тази част от работата. Фабио Монтеки оглавява департамента за проекти и щял да е третият технически ръководител. Очаква се Васьор да обяви новата техническа структура след лятната ваканция.