Въпреки че в миналото Ферари направиха няколко модела, чиито двигатели използваха турбо-компресори, като един от тях бе легендарното F40, то сега използването на тази технология изглежда доста малко вероятна, имайки предвид високооборотните мотори, намиращи се в новите модели, идващи от Маранело.
Изданието „Autocar“ излезе с материал, според който италианците сериозно отново обмислят внедряването на турбо-мотори в колите си.
Най-големият проблем обаче се явява турбо-дупката, тъй като едно от основните качества на моделите на Ферари в момента е силата при подаване на газ, независимост от предавката и оборотите. БМВ и Порше елиминират доколкото е възможно този проблем чрез използването на два турбо-компресора, докато други, като например Мерцедес-Бенц, използват механични компресори.
Възможно решение на това е системата на Фиат – Мултиеър, но изглежда, че работата й при високи обороти не е достатъчно добра, затова инженерите на компанията все още търсят оптималното решение.