Ферари подписа договор с още един технологичен гигант- IBM. Партньорството между двете страни започва от началото на 2025 г. Това е втората сериозна компания в този сектор, която ще работи със Скудерията.
Two iconic brands. One shared vision for the future of F1 racing. Announcing a multi-year agreement with @IBM, starting from January 1 2025.
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 7, 2024
Новият алианс бележи амбициозните усилия на Ферари да доближи феновете си до действието на пистата повече от всякога. Скудерията ще използва най-съвременните цифрови решения на IBM за подобряване на ангажираността на феновете и на достъпността
F1 се радва на безпрецедентна глобална популярност през последните години. Затова партньорството има за цел да предефинира начина, по който феновете изживяват представянето на Ферари както на пистата, така и извън нея.
В качеството си на премиум партньор на Ферари в областта на информационните технологии, IBM ще се фокусира върху разработването на високопрофилна интерактивна платформа. Тя ще бъде изпълнена с цифрово съдържание, което трансформира ангажираността на феновете.
Партньорството съответства на стратегическите цели на Ферари за създаване на по-всеобхватни, достъпни цифрови изживявания. Скудерията иска и изграждане на стабилна, интерактивна среда, която да се хареса на по-младите фенове на тима.
Чрез това сътрудничество Ферари и IBM се ангажират да създадат нови начини за феновете да изпитат тръпката от F1. Тук се включва ексклузивно съдържание и виртуален достъп до мястото, където се извършва най-важната дейност на Ферари.
„Горди сме да стартираме партньорството с IBM. Това е една от най-престижните компании в света, предлагаща технологичен и консултантски опит“, каза Лоренцо Джорджети.
„Нашите две компании споделят общи ценности като стремежа към съвършенство и желанието винаги да разширяваме границите в съответните сфери на дейност, както и да комбинираме технологиите и уменията си. Така се стремим към най-високо качество и авангардни технологии“, добави главният отговори по приходите във Ферари.
Партньорството ще се съсредоточи върху инициативи, които да направят дигиталната екосистема на Ферари много по-ангажираща и достъпна
IBM ще разработи инструменти, които да предложат на феновете безпрецедентни изживявания. Те имат за цел да ги свържат със сърцето на състезателните операции на Ферари. Този ангажимент за подобряване на преживяванията на феновете е особено навременен, тъй като италианският отбор се стреми да завладее по-младата аудитория, която е жадна за цифрова интерактивност.
Джорджети добави, че партньорството между Ферари с IBM ще създаде уникални цифрови изживявания за феновете по целия свят.
„IBM, подобно на Ферари търси талантливи хора, които да развиват екипа й. Това е идеалният партньор за нас, който ще даде ново измерение на любителите на моторните спортове и на нашите верни фенове. Всичко това се случва в момент, когато F1 никога не е била толкова популярна сред младите.“
„Сътрудничеството с IBM ще ни позволи да предложим на феновете на отбора безпрецедентни изживявания, които ще отворят вратите на Скудерията към външния свят, както и да си сътрудничим заедно на много други фронтове, за да създадем активации, които ще генерират стойност и за двете марки.“
Unseen #USGP grid snaps 🔥 pic.twitter.com/3z3Rz0WyQ3
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 7, 2024