Ферари ще тестват най-големите промени по своя F14 T от представянето на колата допреди първия старт за сезона в Австралия по време на втория тест в Бахрейн тази седмица.
– Имахме някои компоненти, с които изпробвахме корелацията (на данни между симулациите и представянето на писта). Основните нови части ще се появят на различни етапи във финалния тест – обясни инженерният шеф Пат Фрай.
Техническият директор Джеймс Алисън заяви от своя страна, че в Скудерията са се справили с редица проблеми по време на последните тренировки. Тогава екипът се труди и по настройки за новия си болид.
– Работихме върху това как да извлечем най-доброто от съединителя, върху настройването на новата brake-by-wire система. Прегледахме детайлно температурите на всички охладителни течности и как да ги балансираме. Постепенно започнахме да увеличаваме работния прозорец на ERS-а (Energy Recovery System). Напреднахме с разбиране характеристиките на управлението на болида, както и по това на какви параметри на реглажите отговарят гумите. Продължението на тази програма ще е ключова част от програмата за финалните четири дни тестове в Бахрейн – каза Алисън.
Техническият директор на Ферари заяви още, че в тима са доволни от тренировките – с изключение на лека спънка сутринта на третия ден в отбора нямаха сериозни проблеми.
– През последните четири дни програмата ни ще включва опит да доближим колата максимално до конфигурацията, в която ще е в първото състезание. Това ще е безценна тренировка за пилотите и ще подложи болида и системите на сериозно натоварване, каквото ще трябва да издържат по време на сезона – допълни той.