Екипът на Ферари представи обновената си цветова схема, с която ще се състезава от Гран при на Япония до края на сезона. В основната си тя остава същата, но е добавено логото на новия проект на основния спонсор на тима Филип Морис – „Misson Winnow“, върху капака на двигателя.
Бели ивици, обозначаващи него, има и върху кутиите за радиаторите и задното крило. Проектът е свързан с развитието на нови технологии без дим и електронни устройства, заместващи класическите цигари.
Цигарената компания е в партньорство със Скудерията от приблизително 40 години, но присъствието на Филип Морис на болида е ограничено заради забраната на цигарени реклами на болидите в F1 от 2008 г.
„Искам да благодаря на Филип Морис, заяви спортният директор на Ферари Маурицио Аривабене. – Те имат правото да брандират цялата кола от началото на сезона.
Те се отнесоха с уважение към червеното по колата и я оставиха изцяло в този свят. Те не бързаха, защото знаят, че нещата се развиват и се променят. И сега ние заедно представяме нов проект.“
Рикардо Парино, вицепрезидент на Филип Морис по глобалните събития с партньорите на компанията, добави: „Завръщаме се с нова инициатива след 10 години, в които нямахме нищо брандирано по колата.
Важно е да кажем, че логото и кампанията ни не са свързани с никакви тютюневи продукти. Тя е свързана с факта, че компанията ни се трансформира и преминава към съвсем различни проекти за по-добро бъдеще.“
Seb and Kimi reveal the new @MissionWinnow logo! PMI’s commitment to driving a better future by constant improvement. @ScuderiaFerrari pic.twitter.com/ReNAeVGWQU
— Mission Winnow (@MissionWinnow) October 4, 2018