Себастиан Фетел не просто се обажда всеки ден във фабриката на Астън Мартин в Силвърстоун, а понякога го прави по няколко пъти дневно с различни идеи за новия болид на тима. Четирикратният световен шампион стана част от отбора тази година. След първото му посещение в завода бе определен като „инженер зад волана“ и продължава да работи с екипа.
„Всичко, което знам е, че съм безкрайно мотивиран. Първите впечатления за скорост обаче ще се появят по време на теста в Бахрейн. Преди това всякакви предположения биха били налучкване“, посочи самият Фетел
„Правим всичко възможно да създадем автомобил според изискванията на пилота. В крайна сметка състезателят е този, който носи разликата“, потвърди Шафнауер. „Всичките ни предишни пилоти искаха автомобил със стабилна задна част. Това, разбира се, е от полза за Себастиан.“
Бившият пилот от Гран при Ралф Шумахер сподели, че ако болидът пасва на стила на сънародника му, то Себастиан отново ще е на ниво.
„Всичко е в детайлите: спираш малко по-рано тук, ускоряваш една идея по-късно там, а накрая си три десети зад съотборника си, който управлява болида по-добре. В състезанието всичко това се натрупва“, обясни Ралф. „Задвижващата система на Мерцедес пък не само е най-мощната от всички, но е и най-управляема.“
Междувременно бившият спортен шеф на Мерцедес Норберт Хауг разказа, че е преговарял с Фетел да се присъедини към Макларън и да стане съотборник на Люис Хамилтън за сезон 2008
Немският пилот дебютира във Формула 1 с BMW Заубер в САЩ през 2007 г., след което се присъедини към Торо Росо. От Мерцедес се заинтересували от младежа.
„Преговарях със Себастиан, когато беше в Торо Росо. Кой знае как щеше да се промени историята, ако тогава бяхме постигнали споразумение… На това ниво обаче всеки разговаря с всеки в някакъв момент. Тези, които не го признават, просто не искат да говорят. Но въпреки това е истина!“, заяви Хауг.
През 2008 г. Фетел спечели първата победа в кариерата си, триумфирайки с Торо Росо в Гран при на Италия.
View this post on Instagram