ФИА одобри използването на 3 хибридни системи MGU-K от всеки пилот за следващия сезон. Това е с една повече спрямо тази година. Причината е, че състезанията догодина ще бъдат с 1 повече – 22.
Броят на разрешените двигатели с вътрешно горене, турбокомпресори и хибридни системи MGU-H остава 3, а на електронните блокове и батериите – 2.
Половината пилоти в решетката през изминалия сезон успяха да изкарат всички 21 състезания, без да използват повече от 2 системи MGU-K, сред които всички с мотори на Ферари.
Всички състезатели с агрегати на Рено и Хонда обаче ползваха повече от 2. Дани Квят с Торо Росо дори използва цели 6.
От следващия сезон също така тимовете няма да имат право да крият колите си с различни пана и прегради в боксовете по време на тестовете.
Досега това бе забранено да се прави по време на състезателните уикенди. От следващата година обаче правилото ще важи и за тестовете.