ФИА публикува правилата за следващата година във Формула 1, като в тях впечатление правят сериозни промени в спортния и техническия регламент. За мнозинството запознати със света на Гран при тези промени обаче не са особена изненада.
Сериозно впечатление прави например промяната в техническия правилник, според която през 2015 г. минималното тегло на всеки автомобил е фиксирано на 701 кг. Ще бъдат засилени и изискванията при краш тестовете. Трябва да бъде подобрена здравината на кокпита, както и системата за подсигуряване на гайките на гумите.
Интересно ще е развитието и на новите 1,6-литрови V6 турбо двигатели. За периода до 2020 г. трябва постепенно да се намали броя на модифицираните елементи, като в същото време ще бъде замразено развитието на други. От 2019 г. 95% от задвижващите системи не трябва да подлежат на промени.
За 2015 г. промени ще има и в спортния регламент. Така например зимните тестове трябва да бъдат провеждани само и единствено на европейски трасета. По време на сезона тимовете са задължени поне в два дни да гласуват доверие на млади пилоти, които да са се състезавали максимум в две състезания от Гран при. Освен това забраната за работа по време на състезателните уикенди ще бъде увеличена.
Много дискусии предизвиква промяната, според която след фаза с кола за сигурност по време на състезание, надпреварата ще бъде подновявана със старт от място. Интересно също така е условието, че всички отбори ще трябва да изберат само един аеротунел за тестове и ще трябва да внесат таксите си за участието през 2015 г. до 30 ноември 2014 г.