Легалността на RB8 изглежда отново е под въпрос.
Според италианското издание Аутоспринт, колата на Марк Уебър едва е преминала проверките в гаража на ФИА след състезанието във Валенсия, където внимателно е била разгледана архитектурата на задното окачване.
В комбинация с новия двоен под, който също дебютира в последното състезание, новите разработки на Ред Бул помогнаха на Фетел да спечели убедително квалификацията и да доминира в състезанието преди да отпадне заради технически проблем. Когато бе попитан, дали това не е начало на нова доминация, Фетел отговори, че резултатите са били изненада дори за него.
„Всичко бе доста изненадващо за нас“, обясни германецът пред Auto, motor und sport. „Не сме очаквали да натрупаме аванс от 20 секунди за 20 обиколки. До излизането на колата за сигурност аз имах аванс от едно спиране в бокса пред останалите. Това е доста интересно, защото през този сезон по принцип сме много близо един до друг. Това щеше да е добър резултат за нас.“
Фетел признава, че новите разработки са били сериозна крачка в правилната посока.
„Напредъкът не е в точно определена област, ние просто намерихме повече сцепление и това даде много добро отражение върху работата и износването на гумите.“