Фолксваген е доставил 4,72 млн. автомобила за първите десет месеца на 2012 г. Това е повишение с 11,2% спрямо същия период на миналата година. През миналия месец марката е продала 501 300 коли (16,3% повече спрямо октомври 2011 г).
„Особено на пазарите извън Европа успяхме да направим сериозен брой продажби през октомври“, обясни Кристиян Клингер, директор маркетинг и разпространение на концерна VW и марката VW. „Картината в Европа продължава да е тревожна. Особено пазарите в Западна Европа изискват пълното ни внимание. Тук обаче вече имаме повече от 40 хил. поръчки за новия Голф, който прави чудесен старт след представянето му.“
За цяла Европа VW продължава да държи високо ниво на продажби с доставените 1,44 млн. коли (+0,5%). Растежът е генериран от пазарите в Източна и Централна Европа, където увеличението е с 28,8% или 223 100 автомобила. В Западна Европа (без Германия) са продадени 719 хил. коли, което е намаление с 6,0%. В Русия, който е най-големия пазар в региона са продадени 137 200 автомобила, което е увеличение с 50,8%. Германия продължава да бъде изключително сериозен пазар със направените 501 300 продажби (+0,6%)
В Азия и Океания са продадени 1,89 млн. коли за десетте месеца на тази година, което е ръст от 17,4%. Само в Китай пък има направени 1,71 млн. продажби (+18,4%).
В Америка през октомври тенденцията също сочи нагоре. В Северна Америка са направени 508 500 продажби (+25,6%). Само в САЩ от тях са 357 400 коли, което е ръст с 35,6%. В Южна Америка тази цифра е 8,9% или 699 600 автомобила.