Официалната Facebook страница на Ford у нас – Ford Bulgaria, успешно адаптира новата Timeline визия, породила редица вълнения сред потребителите в социалната мрежа. Ford призовава и поощрява феновете си да споделят, коментират и задават въпроси, свързани с марката, винаги и по всяко време.
В духа на актуалната маркетингова кампания на Ford в сътрудничество с „Шампионска лига” е и специалната игра на марката във Facebook. Всеки може да се включи в нея на www.facebook.com/FordBG. Участниците имат шанс да спечелят уикенд за двама в Белведере Холидей Клуб, Банско, като пътуването ще се осъществи с автомобил от шампионската селекция на Ford за 2012 година. За феновете с творчески потенциал са предвидени и допълнителни награди и изненади. Последният срок за присъединяване към групата на потенциалните победители в играта на Ford е 17 април т.г.
Отмина времето, когато между фен и марка съществуваше дистанция. Феновете са изключително важни за Ford, поради което екипът на официалния вносител Мото-Пфое взима под внимание мнението на всеки приятел на марката във Facebook, Twitter и Google+, с цел осигуряването на по-качествено и надеждно обслужване.
„Комуникацията в съвременния автомобилен бизнес непрекъснато се променя и заема все по-основно място. Взаимоотношенията между дадена марка и нейните потребители досега обичайно включваха покупко-продажбата и сервизирането. Социалните мрежи надградиха този процес на общуване с потребителите ни, изведоха го на ежедневно ниво и вече поглъщат огромна част от времето ни,” коментират от Ford. „Те успяха да ни научат, че важна за нас е не само осъзнатата отговорност към нашите клиенти и почитатели, но и към буквално всеки потребител, ползващ и създаващ съдържание в глобалната мрежа.”
Нововъведенията във Facebook посредством новата Тimeline визия скъсяват още повече дистанцията между Ford и приятелите на марката, тъй като всеки фен вече може да изпраща индивидуално съобщение до Ford Bulgaria и получава отговор на своя въпрос, препоръка или оплакване във възможно най-кратък срок.
От 2011 година самостоятелна българска Facebook фен страница си извоюва и новият Ford Focus, който заслужено получи приза „Автомобил на България за 2012“. Новият Focus, един от най-високотехнологичните модели на Ford, е огромен почитател на дигиталната комуникация и е особено социален, присъствайки активно във Facebook, Twitter и YouTube. Почитателите на Focus могат да се информират, както от самостоятелната страница на автомобила www.facebook.com/FordFocusBG, така и от официалната страница на Ford за България www.facebook.com/FordBG.