Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Формула 1 обяви нова награда за най-много изпреварвания

Формула 1 обяви нова награда за най-много изпреварвания

3182
0
Люис Хамилтън, Макс Верстапен
Люис Хамилтън и Макс Верстапен; снимка: Пирели

Учреждава се нова награда – Crypto.com Overtake Award – за пилота с най-много изпреварвания през сезона. Това съобщиха официално от Формула 1. Наградата е първа по рода си. Тя е създадена с цел да отпразнува смелостта на пилотите. Състезателите често правят дръзки маневри в преследване на успеха

Пилотът, който извърши най-много изпреварвания в рамките на сезона, ще получи трофей. След 11 старта досега, водач в класирането е четирикратният шампион Себастиан Фетел.

По време на живото предаване на всяко състезание ще има нови графики, които ще визуализират възможностите за изпреварвания и потенциалните маневри. Ще се показва и прогреса на пилотите в класирането за изпреварвания по време на кампанията.

Наградата засилва партньорството между Формула 1 и Crypto.com, които са седмият глобален партньор на спорта и главен спонсор на трите спринтови надпревари. Първата спринтова квалификация беше на Силвърстоун, а предстоящите две ще бъдат на Монца в Гран при на Италия и на пистата Хосе Карлос Паче в Гран При на Бразилия.

„Радваме се да разширим партньорството си с Crypto.com с въвеждането на наградата за изпреварвания. Тя ще интегрира марката във Формула 1. Наградата дава възможност да отбележим инстинктите на пилотите за смели и стратегически движения, които отразяват качествата, необходими за търгуване с криптовалути.“ – Бен Пинкъс, директор търговски партньорства във Формула 1.

„Изключително сме горди да въведем първата такава награда във Формула 1. Стремим се към партньорства, от които печелят и двете страни. Не се сещам за по-добра възможност от Наградата за изпреварвания. Тя е способ нашите ценности да блестят като честваме моментите, в които пилотите показват смелост. Имаше някои впечатляващи изпреварвания през сезона и нямам търпение да видя кой ще стане шампион тази година.“  – Стив Калифовиц, CMO на Crypto.com.

Crypto.com е основана през 2016-та. Компанията за криптовалути има 10 милиона клиенти на своите услуги – крипто борса, мобилно приложение, карта виза и други. Те спонсорират ММА лигата Ultimate Fighting Championship, футболната серия А в Италия и отбора на Монреал Канейдиънс в NHL. Освен това са партньори на отбора на Астън Мартин във Формула 1. Стремежът им е да ускорят световния преход към криптовалути.