Начало Formula E News Формула Е промени своя облик преди началото на сезон 2022-23

Формула Е промени своя облик преди началото на сезон 2022-23

1121
0
Формула Е Gen3
снимка, Формула Е

Формула Е промени своя облик преди началото на сезон 2022-23. Той включва ново лого, отбори, както и нови локации за провеждане на състезанията от световния електрически шампионат за едноместни болиди.

Формула Е навлиза в нова ера от историята си по време на сезон №9 в своята история. Това ще бъде първата кампания в електрическия шампионат, в който ще се използва третото поколение автомобили Gen3, който е първият в света състезателен болид, проектиран и оптимизиран за улични състезания. Също така Hankook заменя Мишлен като доставчик на гуми. В допълнение, ABB FIA Formula E наскоро актуализира спортните си правила.

Състезателите от Формула Е ще имат възможността официално да изпробват новото поколение автомобили по време на предсезонния тест във Валенсия, който ще се проведе пред декември.

През следващата година шампионатът приветства нови отбори като Мазерати и Макларън, както и нови дестинации като Кейптаун, Хайдерабад и Сао Пауло.

Напълно новата идентичност на Формула Е е вдъхновена от мигновения въртящ момент на електрическото ускорение. Системата отразява и ролята на спорта като катализатор. Той помага на производителите да ускорят технологиите за електромобили. Темпото, с което новите фенове навлизат в спорта стана с безпрецедентната скорост. Точно затова която спортът получи статут на световен шампионат на ФИА. По този начин визията на шампионата да ускори устойчивия човешки прогрес.

В основата на новата система е веригата Torque Loop. Тя представя вълнението и енергията в основата на марката и спорта. Този самоподдържащ се цикъл е източникът на новото лого, шрифт. както и на новите принципи на анимация на марката.

Формула Е запазва основната си връзка със синьото като символ на електричеството. Световният електрически шампионат разширява палитрата си, за да включи по-широка цветова система. Тя позволява на шампионата да подчертае уникалното си предложение в три направления- моторни спортове от световна класа (състезание), авангардни технологии и устойчивост (причина) и положително въздействие върху световната общност (култура).

Промяната на марката ще бъде въведена през следващите дни, седмици и месеци. Първо ще се започне от дигиталния сектор на Формула Е. През новата 2023 година ще бъдат пуснати в действие нови уеб функции и приложения. Тяхната цел е да се подобри преживяването на феновете. До старта на сезон 9 в Мексико сити новата идентичност ще бъде реализирана в стотици точки на контакт, който започва от пистата и стига до маркетинга и излъчването.

Звученето в във Формула Е също ще бъде променено

Звукът е едно от най-отличителните и разрушителни качества на Формула Е още от първото състезание през 2014 г. За сезон 9 е разработена изцяло нова звукова идентичност, която ще се използва в телевизионните, цифровите и маркетинговите канали, като в основата ѝ е новият звук на състезателния автомобил Gen3.

Наскоро са били заснети тестови записи на състезателните автомобили, които са формирали основата на звуковата идентичност. Междувременно записите са ремиксирани в набор от звукови активи. Новата музика и пълният текст на  видеоклипа за сезон 2022-23 във Формула Е са записани в Abbey Road Studios с участието на оркестър от 55 души.

„Тази нова идентичност е част от нашата постоянна мисия да изградим нова категория спорт от първо ниво. Това е система, предназначена да вдъхновява и вълнува феновете по целия свят, както и да създава по-силна и по-разширяваща се платформа за нашите партньори, отбори, производители и телевизионни оператори“, сподели главният маркетинг директор на Формула Е Хенри Чилкот.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от ABB Formula E (@fiaformulae)