Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Форс Индия убедени, че може да са следващата изненада в F1

Форс Индия убедени, че може да са следващата изненада в F1

76
0
Нико Хюлкенберг,Пол ди Реста

Екипът на Форс Индия е убеден, че може да поднесе изненада в предстоящата Гран при на Канада по същия начин, по който това досега направиха Заубер (с второто си място в Малайзия) и Уилямс (с победата в Испания). В отбора смятат, че няма причина да не се намесят в битката за челни позиции като съперниците им от средата на колоната, стига обстоятелствата да се стекат в тяхна полза.

Първите шест състезания от сезон 2012 г. бяха спечелени от шестима различни пилоти, а само един отбор – Ред Бул – има две победи досега. Затова и мнозина очакват поредната изненада в седмия кръг в Канада, а тя може да не дойде от топекипите.

Вярвам, че непредсказуемостта се дължи в голяма степен на гумите, но пък наблюдаваме наистина интересни надпревари – заяви шефът на тима Виджай Маля. – Ето защо и ние се трудим упорито да разберем гумите, за да сме в състояние да извлечем максимума от тях. Екипът ни е с 28 точки след шест старта, а това е много силен старт на годината. И двамата ни пилоти се справят чудесно, дават ни точно това, което очакваме от тях. Автомобилът ни очевидно е конкурентоспособен, същото се отнася и за състезателите. Бях много доволен от развоя на събитията в Монако, където и двете коли се класираха в точките. Това бе втори двоен финал в топ 10 за нас и резултатът ни доближи още повече до преките ни съперници Заубер и Уилямс. Сега сме съсредоточени върху още по-голямо редуциране на разликата.

Пол ди Реста спомена, че състезанието в Монте Карло е било далеч по-лесно за него в сравнение с квалификацията.

Мисля, че демонстрирахме, че можем да продължим от там, докъдето стигнахме миналата година – каза още шотландецът. – В състояние сме да се борим за точки във всеки старт. Екипите около нас са силни, но ние показахме постоянство и можем да водим битка с Лотус, Уилямс и Заубер – допълни той.

Пилотът обясни в специално интервю за ClubS1 (брой 149), че част от скоростта на автомобила е била жертвана за първите четири старта от настоящия сезон, за да има екипът повече време за работа в аеродинамичния тунел и колата да е на ниво за европейските стартове.