Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Гасли не изключва възможността Алпин да се откаже от двигателите на Рено

Гасли не изключва възможността Алпин да се откаже от двигателите на Рено

628
0
Алпин A524
снимка, Алпин

Пиер Гасли коментира спекулациите за Алпин и Рено. Френският пилот потвърди, че отборът от Енстън разглежда всички възможности за 2026 г. по отношение на задвижващите системи. Гасли също така не изключи възможността Алпин да спре да използва собствени двигатели след края на 2025 г.

По-рано тази седмица се появи интересна информация на Моторспорт. Според британското издание, Алпин може да се откаже от двигателите на Рено от сезон 2026 нататък. Говори се, че от ръководството на френския отбор не са доволни от напредъка на новия силов агрегат. Затова има вероятност тимът да се откаже от Рено и да използва двигател от друг производител

Знае се, че двигателите на Алпин са с по-ниска мощност в сравнение с конкурентните производители. Екипът поиска помощ от ФИА, но е получи нужната подкрепа. Затова французите се фокусираха върху новата задвижваща система.

В началото на уикенда в Испания Пиер Гасли коментира информация за Алпин. Французинът очаква отборът да „обмисли всички варианти“ за това кое е най-доброто решение по отношение на задвижващата система.

„Като отбор е важно да обмислим всички варианти. След това да вземем решение кое е най-добро от гледна точка на представянето“, каза Гасли. „Целите на отбора са много ясни. Искаме да бъдем конкурентоспособни. Искаме да се борим в челото.“

„Всички разговори с екипа са много открити. Аз се доверявам на решението на висшето ръководство и нямам никакви особени притеснения в това отношение“, добави пилотът на Алпин.

Предполага се, че Алпин ще загуби известна гъвкавост по отношение на начина, по който интегрира друг силов агрегат в задната част на шасито си. Гасли обаче се позова на факта, че има равенство между заводските и клиентските двигатели. Така той отрече да е прекалено притеснен от възможността Алпин да загуби своя заводски статут.

„По принцип нямаш никакви ограничения, ако си заводски отбор. Сам определяш границите си, което е предимство.“

„На този етап регламентите са направени така, че да има ясен паритет между всички различни страни, особено от страна на двигателя. Но все пак губиш малко от гъвкавостта, която можеш да имаш като заводски отбор.“

По-рано тази седмица стана ясно, че Алпин не планира подобрения до началото на лятната пауза. Това кара Гасли да не бъде голям оптимист за следващата тройка надпревари в Испания, Австрия и Великобритания.

„Настъпиха много вътрешни промени, независимо дали става въпрос за управлението, работата, или процесите във фабриката“, обясни Гасли.

„Имаше много подобрения в много различни отдели, което не се корелира веднага с повече резултати на пистата. Имаше доста червени лампички в различни области, които вярвам, че ще помогнат за подобряването и развитието на автомобила.“

„За момента не можем да видим това представяне. Въпреки това знам, че по-късно през годината ще се появи още малко представяне“, завърши Пиер Гасли.