Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън: Негативизмът ме мотивира

Хамилтън: Негативизмът ме мотивира

92
0
Люис Хамилтън

Люис Хамилтън заяви, че цялата негативна енергия и реакции, с които се е сблъскал по време на уикенда в Монца, са го мотивирали допълнително за днешната победа в Гран при на Италия. По думите му успехът бе следствие на отличната работа и на съотборника му Валтери Ботас, и на тима на Мерцедес, и на стратегията, и на перфектната комуникация в екипа. На подиума и след това в залата за пресконференции Люис заяви още, че обича Италия, храната, културата и публиката и въпреки любовта към Ферари е видял и доста британски знамена.

Люис подробно даде своята гледна точка и към двата ключови момента в състезанието – удара с Фетел в началото и изпреварването на Кими Райконен в края. Той заяви, че е оставил достатъчно място на Себ в началото и че с Кими битката е била близка, но много чиста. Отговори, че ако Фетел е казал нещо за инцидента в първата обиколка по радиото, то най-вероятно е бил разгорещен от битката и едва ли би го повторил, когато се видят.

„Мисля, че направихме почти еднакво добър старт и стигнахме до първия завой. Бях малко изненадан, че той остави лявата страна и влезе отвътре, вместо да мине зад Кими. После вървяхме заедно до четвъртия завой (Роджия) и знаех, че това е моят шанс”, описа събитията в началото Хамилтън. „Мисля, че му оставих достатъчно място, но той май блокира предните колела. Беше за части от секундата, колата леко пострада, но успях да продължа.”

„Всъщност не очаквах да спечеля, но се молех. Със сигурност не беше очаквана победа, но беше много емоционална заради малките разлики. Ферари бяха много бързи и намерихме начин да победим”, каза още Люис

Той описа прецизно и сложността на битката от гледна точка на движението в турбулентния поток на правите и завоите, влиянието върху колата му и работата с гумите, върху които при Кими се появи сериозен блистъринг в заключителната фаза на борбата с използване от 8 обиколки повече.

Валтери Ботас от своя страна обясни, че оставането му 33 тура на пистата със стартовите гуми суперсофт е било донякъде планирано като реакция срещу отличната скорост на Ферари и класирането на червените коли на първа редица.