Сериозна катастрофа на мократа писта Хокенхайм бе причината Люис Хамилтън да загуби доста време от втората сесия за Гран при на Германия, която се проведе на почти напълно сухо трасе.
– Доста потроших колата. Беше много хлъзгаво и при влизането в трети завой се включи ограничителя на оборотите, смених скорост, при което превъртях колелата и задницата избяга. Опитах се да върна колата в линията, но стъпих на тревата и от там бях пътник – бе обяснението на англичанина за инцидента. – Целият болид беше потрошен отвсякъде след това и това бе причината да се ядосам сам на себе си. Момчетата работиха толкова здраво тази седмица, за да го подготвят, а след това аз съсипах всичко след само няколко обиколки. Имаха огромно количество работа, но бяха просто феноменални.
Във втората тренировка Хамилтън вече придоби идея за поведението на МР4-25, като продължи да кара с новите под и обдухван с горещ въздух дифузьор, като се надяваше утре да постигне и позитивни промени в настройките.
– Дифузьорът все още не работи перфектно. Просто не нещо, чието монтиране на автомобила ти позволява да вървиш със същото темпо като преди това. Балансът се сменя, както и стилът на управление – коментира още той.
Денят бе труден и за съекипника му: Дженсън Бътън не бе доволен от поведението на колата си сутринта, когато все пак постигна трето време. Следобед бе чак 15-и.
– В паузата променихме настройките по автомобила и следобед бях значително по-щастлив от баланса. Трябва да оправим нещата. Темпото в дълга дистанция беше доста приемливо. Според мен могат да се очакват някои проблеми с грейнинг при меките гуми, но не твърде сериозни. Новият под изглежда работи добре, но е нужно да прегледаме данните, за да видим колко подобрение ни дава. Поне няма негативни резултати, а това е страхотно – заяви световният шампион.