Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън и Бътън решени да гонят победа в Гран при на Бразилия

Хамилтън и Бътън решени да гонят победа в Гран при на Бразилия

40
0
Люис Хамилтън

Въоръжен с прекрасните чувства от победата си в Абу Даби, Люис Хамилтън е решен повече от всякога да завърши сезон 2011 г. във Формула 1 с победа. Това ще е и целта му следващата седмица в Бразилия, където е последният кръг от състезателната година.

Надпреварите на Интерлагос рядко са равномерни, особено ако се намеси времето. Чувам, че в момента в Сао Пауло вали много сериозно. Ако се случи същото в неделя, всичко може да стане в състезанието – заяви Хамилтън. – На това трасе бе една от най-добрите ми надпревари във Формула 1: през 2009 г., когато бях 17-ти в квалификацията на мократа писта, а пресякох финала трети. През цялото време изпреварвах хора и беше брилянтно. На Интерлагос и двамата с Дженсън [Бътън] сме спечелили шампионатите си, така че спомените ни са прекрасни. Сега и двете титли са решени, така че искам да се забавлявам.

Хамилтън смята също така, че комбинацията от KERS, DRS и може би променливо време със сигурност ще допринесе за интересно надбягване. Същото е мнението на Бътън, чиято цел съвпада с тази на съотборника му: да вземе четвърта победа за годината.

На Интерлагос винаги те връхлита едно особено чувство, победно усещане. Мястото е просто уникално – сещаш се за Карлос Паче, както и за двама от шампионите на отбора ни Макларън, идващи от там – Емерсон Фитипалди и Аертон Сена. Вълнуващо е да се състезаваш там пред претъпканите трибуни – коментира Дженсън.

Физическите предизвикателства на пистата правят впечатление на запаления по триатлона пилот. В конфигурацията има сериозни смени на височината, кара се в посока обратна на часовниковата стрелка, асфалтът е доста неравен и всичко това води до големи натоварвания за организма на състезателите.

KERS ще има важна роля на това трасе, тъй като бягането от старта до първия завой не е дълго. Ще помага и в края на обиколката – при секцията с изкачването на излизане от финалния завой. Изпреварвания, сигурен съм, ще могат да стават на старт-финалната права, както и на отиване към четвърти завой – допълни Дженсън.