Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън може да се справи с управлението на разхода на гориво, заяви...

Хамилтън може да се справи с управлението на разхода на гориво, заяви Пади Лоу

38
0
Люис Хамилтън

Люис Хамилтън може да се справи с управление разхода на гориво през новия сезон във Формула 1, заяви техническият шеф на екипа на Мерцедес в Гран при Пади Лоу. Според него световният шампион за 2008 г. едва ли ще има сериозни проблеми в сравнение с предходни сезони.

Хамилтън нееднократно е изразявал недоволство, когато бе подканян от екипа си да кара тактически, за да пази гумите например. Новото ограничение за използване на горивото в F1 обаче накара повечето специалисти да заявят, че вероятно голяма част от състезанията ще бъдат повлияни от работата в този аспект и умението да се прецени кога трябва да се натиска и кога – да се внимава. Според техническия директор на четирикратните световни шампиони Ред Бул Ейдриан Нюи например това решение ще е жизненоважно за стратегиите и ще обуславя развитието на надпреварите за доста състезатели.

Мисля, че този аспект (необходимостта да се пести гориво – б.р.) може би се преувеличава. Със сигурност ще е фактор в стартовете, но се надявам да не е доминиращ фактор. В отделни случаи миналата година видяхме как в такива ситуации се пречи на пилота – и Люис е пример в това отношение – да кара на лимита във всеки един тур. Понякога подобно нещо е много разочароващо. На практика обаче във Формула 1 се случва все това в продължение на много години, а горивото и гумите винаги са били фактор. Дано не е с такова влияние, че да помрачи спектакъла – заяви Лоу.

Междувременно Хамилтън започна тестовете в Бахрейн заедно с екипа на Мерцедес. Той вече премина под 1:40 мин за обиколка (1:39.454 мин) и оглавява временното подреждане.

Мерцедес бяха посочени за фаворити след първия тест, проведен на Херес, заради издръжливостта на задвижващата им система. Те натрупаха най-много обиколки – заедно с Макларън, Форс Индия и Уилямс като доставчик на агрегати – в сравнение с Рено и Ферари.