Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън с предупреждение, глоба за Мерцедес за инцидента със Сарджънт

Хамилтън с предупреждение, глоба за Мерцедес за инцидента със Сарджънт

5041
0
Люис Хамилтън, Мерцедес
снимка: Мерцедес

Люис Хамилтън получи предупреждение, а Мерцедес – глоба от 15 000 евро за инцидента, при който Логан Сарджънт едва не го удари по време на втората свободна тренировка в Джеда. Пилотът на Мерцедес бе по средата на пистата, когато Уилямс-ът го връхлетя с висока скорост. Сарджънт изхвърча настрани, викайки по радиото. Карлос Сайнц каза, че поведението на Хамилтън е било опасно. Самият Люис се обади на рейс инженера си Пийт Бонингтън с обяснението, че се опитвал да направи място за пилота на Ферари и изобщо не разбрал, че има друга кола в бърза обиколка.

Хамилтън, представител на Мерцедес, Сарджънт и представител на Уилямс бяха извикани при стюардите след сесията.

„Записът от тийм радиото ясно показва, че отборът на болид №44 не е предупредил пилота си за това, че кола №2 е в бърза обиколка. Това е сериозне пропуск от страна на екипа като се има предвид каква скорост се достига на тази писта и характеристиките на 11-ти завой. Ето защо налагаме предупреждение на пилота и глоба на отбора в размер на 15 000 евро“, се казва в решението на стюардите.

„Беше труден ден. Липсваше ми известна увереност в задната част на колата. Свършихме малко работа по настройките между сесиите и това промени малко болида. Основният проблем, с който се борех, обаче остана задницата“, коментира Хамилтън

„Имаше няколко сериозни момента, а на толкова високоскоростна писта трябва да имаш пълно доверие на колата си. Все още не съм го постигнал“, каза още той.

Седемкратният световен шампион посочи, че със съотборника му Джордж Ръсел са избрали различни посоки в работата. По-младият англичанин каза, че се е наслаждавал на карането на бързото трасе в Джеда.

„Колата не бе в перфектния прозорец и втората сесия бе малко накъсана. Времената в един бърз тур изглеждаха добре. Не сме съвсем сигурни къде сме по отношение на дългите серии. В първата тренировка направихме много изпитания с различни настройки на двете коли“, допълни Ръсел.