Начало Автомобили Honda CR-V за 2015 г. – рестилирана, с нови двигатели и технологии

Honda CR-V за 2015 г. – рестилирана, с нови двигатели и технологии

20
0

Honda разпространи подробности за версията за 2015 г. на луксозния си SUV, който ще дебютира в Европа през пролетта. Honda CR-V е с освежен дизайн, ревизирана гама двигатели и нови технологии.

За 2015 г.  е актуализиран и освежен екстериора и интериора на CR-V, като така се постига по-смел и по-спортен вид с уникалния стил на Honda стил. Най-съществените промени са отпред. С нов дизайн са фаровете, които се сливат с новата решетка. Нова броня и престилка дават на CR-V по-широка визия и подчертават неговата подобрена стабилност, а в същото време намаляват визуално центъра на тежестта на автомобила. В задната част LED-светлините са комбинирани и с нов стил, като така придават CR-V триизмерен вид и по-голяма гъвкавост.

Honda има за цел да създаде по-стилен и функционален интериор и в новия CR-V това е постигнато с променената инкрустация с хром-ефект по ширината на арматурното табло, както и чрез използването на висококачествени материали по ключови повърхности.  Плъзгащият се подлакътник – 60 мм напред и назад между предните седалки, допълнително подобрява гъвкавостта и комфорта. Европейските потребители ще имат възможност да се възползват от първото интегриране на приложения при иновативната инфо-комуникационна система Honda Connect със 7-инчов сензорен дисплей. Стандартна за цялата гама, тя обещава допълнителен комфорт по време на път, като предлага достъп до интернет, навигационна и мултимедийна функция, бордови компютър и др. Водачът и пътникът ще имат бърз достъп до информация за автомобила, камера за обратно виждане при паркиране, Bluetooth, възможност за MirrorLink технологията. Освен достъп до интернет, в новата система има и достъп до Honda App Center с опция сателитна навигация Garmin, аудио дисплей, AM/FM/DAB и интернет радио.

CR-V със задвижване на четирите колела ще се предлага с по-мощен дизелов двигател, както и изцяло нова ефективна деветстепенна автоматична трансмисия. Новият 1.6-литров i-DTEC четирицилиндров дизелов двигател, от серията Earth Dreams Technology на Honda осигурява значително по-висока мощност тази на предшественика си. Максималната мощност е повишена до 160 к.с., а въртящият момент до 350 Нм. Двигателят може да бъде куплиран с две трансмисии – шестстепенна механична, с което се постигат водещите в класа под 130 гр/км емисии на CO2 или с напълно новата деветстепенна роботизирана автоматична трансмисия. При тази предавателна кутия CR-V има по-малко от 135 гр/км CO2, като е постигнато значително намаление от 20% в сравнение с предходната петстепенна автоматична трансмисия.
Honda CR-V с две задвижващи колела и дизелов двигател се предлага с механична скоростна кутия, която се използва в сегашния модел, оборудван с двигател i-DTEC 1.6 л и мощност 120 к.с., с емисии от едва 115 гр/км. На разположение остава и 2.0-литровия i-VTEC бензинов двигател с мощност от 155 к.с., но сега отговарящ на стандарта Euro6.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter