Начало Автомобили Honda CR-V с нов двигател и трансмисия

Honda CR-V с нов двигател и трансмисия

38
0

Обновеният бестселър на Honda – CR-V, вече пристигна у нас. Автомобилът, утвърдил се в цял свят като един от най-популярните компактни SUV-ове идва на нашия пазар броени месеци след световната си премиера в Женева, а наш екип имаше възможност да го тества.

Наистина, малко след появата му на пазара през 1997 г. в Европа,  CR-V стана един от най-търсените компактни SUV-ове и един от най-продаваните автомобили на Honda.  Досега са реалицирани над 750 000 броя от моделя, като почти 50 000 от тях са продадени в рамките на 2014 г. CR-V беше най-продаваният SUV през първите девет месеца на миналата година. Този модел има фундаментално значение за успеха на Honda в Европа, а всеобхватните подобрения в четвъртото поколение на CR-V ще го направят още по-привлекателен.

Основните отличителни характеристики на CR-V за 2015 г. включват нов дизелов двигател и 9-степенна автоматична трансмисия, благодарение на които е постигнато безпрецедентно съотношение на мощност към разход на гориво; технология за безопасност, която се прилага за първи път в света; нова комуникационна и информационно-развлекателна система; както и усъвършенствано окачване с оптимизирани NVH характеристики (за шум и вибрации) – за по-прецизно и същевременно динамично шофиране.

CR-V за 2015 г. е част следващото поколение усъвършенствани автомобили на Honda, които показват авангардния подход на компанията за прилагане на технически решения и технологии, които подобряват живота на клиентите.

Автомобилът определено е станал по-прилекателен с козметичните промени по него. Те са най-забележими отпред, където фаровете са с нов дизайн и се сливат с новата предна решетка. Новата броня и долен протектор правят CR-V да изглежда по-широк и загатват за подобрената устойчивост, а освен това, снижават визуалния център на тежестта на автомобила. Елегантно оформените предни фарове с мощни халогенни лампи, дневни LED светлини и HID прожекторни светлини придават ефектен дързък вид на предницата, но и осветяват пътя и подобряват видимостта, когато навън е тъмно. Отзад комбинираните LED светлини са с нова форма, подсилваща аеродинамичното и триизмерно оформление на CR-V. Предлаганите 17” и 18” алуминиеви джанти с нов дизайн допълват останалите екстериорни подобрения и подчертават повишения динамизъм на CR-V.

Освен с нова визия, CR-V се предлага и с по-мощен дизелов двигател, а като опция – с ефективна 9-степенна автоматична трансмисия.  Новият по-мощен 1.6-литров i-DTEC 4-цилиндров дизелов двигател с мощност 160 к.с., който се предлага за CR-V със задвижване на четирите колела и е част от серията Earth Dreams Technology на Honda, има отлични работни характеристики и се отличава с ниски емисии на CO2.

Новият модел се предлага и в комбинация с нова ефективна 9-степенна автоматична трансмисия. С нея новият 1.6-литров дизелов двигател с мощност 160 к.с. постига съотношение на мощност към разход на гориво, което е едно от най-добрите сред всички двигатели, които в момента се предлагат на пазара.

CR-V 2015 е оборудван с изцяло новата аудио-информационна система Honda Connect. Тя предлага удобно управление и комуникационни възможности по време на пътуване, а основните функции включват например AM/FM, DAB и Internet Radio, Bluetooth интерфейс, навигация в интернет, сателитна навигация и камера за задно виждане при паркиране. Honda Connect е съвместима с Android 4.0.4, най-популярната операционна система за смартфони в света, и позволява да се използват популярните начини за управление – докосване и плъзгане с пръсти върху 7-инчовия сензорен екран.

Най-голямата новост в CR-V е, че във версията за 2015 г. за първи път ще бъде представена новата система Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC) на Honda, която демонстрира ангажимента на компанията по отношение на безопасността, изразяващ се с мотото “Безопасност за всички”.

Системата i-ACC на Honda използва камера и радар, с които установява местоположението на останалите превозни средства на пътя и на базата на тази информация, както и на подробен анализ на реални ситуации, предвижда и автоматично реагира при опасност от “засичане” от друг автомобил. След това системата прилага алгоритъм, с който определя каква е вероятността от “засичане” от превозни средства, движещи се в съседните пътни ленти, и подготвя оборудвания автомобил за бърза, безопасна и комфортна реакция в такива ситуации.