Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хонда планират големи промени по болида

Хонда планират големи промени по болида

89
0

Хонда рейсинг планират съществени модификации на техния болид RA107 за Гран При на Малайзия, след като признаха, че колата не е постигнала очакваното.
Въпреки че Дженсън Бътън и Рубенс Барикело показаха извесно подобрение във формата по време на тестовете в Бахрейн, където беше изпитан аеропакетът на колата за Мелбърн, болидът все още не притежава първоначална скорост, с която да се бори за челото.
Липсата на нужните качества е принудила техническия отдел да търси подобрения и първата стъпка ще бъде направена на тестовете преди ГП на Малайзия, които ще бъдат проведени на пистата Сепанг в паузата след първото състезание в Австралия.
Техническият директор на Хонда – Шухеи Накамото е заявил, че генералната модификация на аеродинамичния пакет, както и други механични промени, ще бъдат направени за тестовете на Сепанг.
“За тестовете (на Сепанг) ще има големи модификации, а също така и нова версия на окачването. В момента сме пред Ред Бул и Тойота, но зад всички останали. Знам, че БМВ използват (по време на тестовете) крило, което не е по спецификациите за 2007 г. и ще загубят 1-2 десети, но въпреки това ние ще сме зад тях. Ще е изключително тежко да се борим за влизане в третата част на квалификацията.”
Въпреки това, Накамото изтъква, че е доволен от представянето на колата в дълги серии – нещо, което може да им донесе точки в Мелбърн.
“Пробвахме различни механични настройки. Дженсън и Рубенс намериха настройки, които може да са добри за цяло състезание.”
В началото на миналата седмица шефът на отбора – Ник Фрай призна, че стартът на сезона ще е мъчителен за отбора, но изрази увереност, че ще се подобрят по време на периода.
“През изминалите 7 години нашият отбор еволюираше и ние достигнахме четвърто място в шампионата (на конструкторите). Но за челната тройка, според нас, еволюцията не е достатъчна. Нужна е мини-революция и затова много параметри на тази кола, особено охладителната и изпускателни системи, стесняването на задницата са вероятно доста по-радикални от много други.
Затова, полето за развитие, което тази кола дава, е много по-широко от онова, което сме имали преди. Аз не обещавам да победим в Мелбърн, но в същото време мисля, че ще сме в позиция да спечелим точки.
Но по протежение на сезона тази кола има способността да става все по-силно и ще стане кола-победител.”