Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хорнер: Към 16 пилоти отчаяно искат да са в колата ни догодина

Хорнер: Към 16 пилоти отчаяно искат да са в колата ни догодина

3257
0
Макс Верстапен, Ред Бул
Макс Верстапен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

16 пилоти се интересуват от мястото в Ред Бул, което на теория ще е свободно за 2025 г. според Кристиан Хорнер. Макс Верстапен е с дългосрочен отговор с отбора от Милтън Кийнс. Контрактът на Серхио Перес обаче е до края на настоящата година. Шефът на екипа Хорнер заяви, че много състезатели се интересуват от позицията в тима. Той обясни също така, че Перес е пръв в списъка на Ред Бул и от него самия зависи да продължи да работи с тима.

„Имаме феноменален автомобил и едно свободно място за догодина. И към 16 пилоти отчаяно искат да са в колата догодина. Чеко е на полпозишън (за позицията. От него зависи дали ще я загуби“, коментира Хорнер

Заради скандала около самия Хорнер имаше слухове, че дори Верстапен може да напусне. Кандидати да карат създадените от Ейдриан Нюи болиди обаче наистина не липсват. Най-близки до тима са пилотите на Виза РБ Даниел Рикиардо и Юки Цунода. Една от австралийските легенди във Формула 1 – Алан Джоунс – е на мнение, че най-добрите дни на сънародника му Рикиардо са зад гърба на пилота.

„Сигурен съм, че и самият Даниел би искал да постига по-добри резултати от тези, които има напоследък. Но не може постоянно да обвиняваме колата, каквато тенденция имаше в миналото. Би било наистина прекрасно да го видя да се представя на ниво в Мелбърн. Би било наистина прекрасно да го видя да се представя на ниво и толкова. Рикиардо обаче стъпва по много тънък лед. Не ми харесва, но ще го кажа: мисля, че най-добрите му дни са зад гърба му“, коментира Джоунс.

Самият Рикиардо, който през лятото ще навърши 35 години, бе попитан дали борбата за място в големия тим на Ред Бул не оказва допълнителен натиск върху него

„Отдавна съм в спорта и всяка година има напрежение. Аз бях в топ отбор, след това изпаднах, известно време бях извън пистата. Виждал съм всичко. В крайна сметка нещата трябва да са прости. Да, говоря с медии, коментирам, но работата ми е да карам колата възможно най-бързо и да се състезавам. Можем да усложним всичко с разсъждения какво може или не може да стане ако тимът ме наблюдава, имам ли шанс за договор (с Ред Бул) и т.н. Но всичко, което наистина трябва да правя, е да натискам десния педал малко повече от левия и това е“, каза още Рикиардо.