Начало Избрани Хорнер: Съперничеството между Верстапен и Льоклер е изпълнено с истинско уважение

Хорнер: Съперничеството между Верстапен и Льоклер е изпълнено с истинско уважение

1692
0
Макс Верстапен, Шарл Льоклер
Макс Верстапен и Шарл Льоклер; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Тази година Макс Верстапен и Шарл Льоклер водят ожесточена битка за титлата в F1. Шефът на отбора на Ред Бул Кристиан Хорнер твърди, че съперничеството между двамата лидери е изпълнено систинско уважение.

Льоклер и Верстапен си поделиха върха в първите четири състезания през 2022-ра, след спечелиха по две състезания. Пилотът на Ферари триумфира в Бахрейн и Австралия, докато колегата му от Ред Бул взе победата в Саудитска Арабия и Емилия Романя. Въпреки това Льоклер все още има комфортна преднина от 27 точки пред действащия световен шампион. Причината за тази преднина са двете отпадания на Верстапен.

Битката им в челото на полето беше напрегната и оспорвана. Двамата водеха доста чиста битка, въпреки историята им, която датира от времето на картинга. Тогава те са имали множество инциденти помежду си.

В картинга си спомням, че печелихме или аз, или той. Затова в един момент се мразехме, защото много често всичко не завършваше по най-добрия възможен начин, каза Льоклер.

Но това бяха хубави времена. Смята, че просто имаме два много различни стила на шофиране. Понякога печели единият, а понякога другият, но е забавно. Честно казано това ми харесва.“

Хорнер предполага, че вторичен продукт от онези трескави дни в картинга е чувството на уважение, което споделят и двамата герои.

„Те са израснали в състезания по картинг и т. н. и се познават много добре“, каза шефът на Ред Бул.

„Те са от едно и също поколение. Съперничеството между Верстапен и Льоклер е изпълнено с истинско уважение.“

„Със сигурност обаче те ще бъдат изключително конкурентоспособни в Маями. Мисля, че така ще бъде през целия сезон 2022 в F1.“

Световният шампион от 2016 г. Нико Розберг също коментира борбата между Льоклер и Верстапен. Според него, приятелското им съперничество да приключи при първия сблъсък на пистата.