Кристиан Хорнер е доволен от прогреса на Ред Бул, демонстриран по време на последния състезателен уикенд от сезон 2020 във Формула 1. Макс Верстапен завърши втори в Гран при на Айфел. Алекс Албон не финишира заради технически проблем.
„Като цяло изглеждахме по-конкурентоспособни (в Германия). Мисля, че в частност в първи сектор през целия уикенд изглеждаше като че ли сме по-напред. Най-слабото ни място в сравнение с Мерцедес бе трети сектор. Но като цяло мисля, че бе силен уикенд за нас. Смятам, че имаме прогрес, което определено е окуражаващо.“
„На отделни места по трасето вървяхме наравно или по-добре от Мерцедес“, заяви Хорнер
„13 и 14-ти завои като че ли бяха слабите ни точки. Сега предстоят Портимао, Истанбул, Имола – писти, които ще са доста интересни за нас. Искаме да приключим сезона добре, след като разбрахме доста от проблемите на RB16, а решенията ще приложим в RB16B.“
Междувременно Юки Цунода, който е част от академията на Ред Бул за млади пилот и смятан за сигурно попълнение в Алфа Таури за следващия сезон, бе във фабриката във Фаенца
Там му бе взета мярка за седалка, тъй като ще проведе тест на Имола. Той ще кара STR13 от 2018 г. на 4 ноември – седмицата след провеждането на Гран при на Емилия Романя. Ако по време на тези изпитания Цунода измине 300 км с болида, то ще може да получи супер лиценз и след това да кара в тренировка от F1 състезателен уикенд.
„Приоритетът ми е да направя тези 300 километра. Не искам да катастрофирам или да излетя от пистата, защото колкото повече обиколки трупам, толкова по-добре ще разбера колата. Така че ще внимавам. Но съм уверен, че мога да се справя и ще карам нормално. Ще си върша работата, наслаждавайки се на първия си ден зад волана на автомобил от Формула 1. Сигурен съм, че ще съм много развълнуван, изчаквайки на изхода от питлейна светването на зеления семафор“, каза Цунода.