Начало Автомобилни новини Hyundai Motor с нова стратегия Hyundai Way

Hyundai Motor с нова стратегия Hyundai Way

272
0
Нова стратегия Hyundai Way

На своя Ден на инвеститора за 2024 г. Hyundai Motor Company представи новата си средносрочна и дългосрочна стратегия Hyundai Way.

Компанията разкри ангажимента си за повишаване на конкурентоспособността на електрическите и хибридните превозни средства, за усъвършенстване на технологиите за батерии и автономни превозни средства и за разширяване на визията си като енергиен мобилизатор, който гъвкаво реагира на пазарната среда с динамичните си възможности.

Джехун Чанг, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Company: „В рамките на Hyundai Way ще реагираме на пазара с гъвкавост благодарение на уникалната система за адаптивно реагиране на Hyundai. Това ще осигури устойчиво лидерство в несигурна пазарна среда и ще позиционира компанията стратегически за създаване на бъдеще, съсредоточено върху мобилността и енергията“,

Отвъд производството на автомобили

„Hyundai ще затвърди позицията си на играч, променящ правилата на играта, като разшири дейността си отвъд производството на автомобили към различни форми на мобилност. Чрез засилване на ролята на енергийните бизнес оператори, ние възнамеряваме да се превърнем в компания, която може да поддържа водеща роля в световен мащаб в ерата на енергийния преход.“ 

През 2024 г. Hyundai Motor утвърди своята рентабилност и конкурентоспособност на пазара на електрически превозни средства. Тези постижения бяха признати от световните рейтингови агенции, като компанията получи кредитен рейтинг „А“. През 2023 г глобалният годишен обем на продажбите достигна 4,21 млн. единици. С това Hyundai Motor допринесе групата Hyundai да се превърне в един от трите най-големи автомобилни производители в света.

Моменти от стратегията Hyundai Way

Hyundai Motor се фокусира върху електрификацията и използва гъвкав подход към пазарните условия.

–           Цел за постигане на 5,55 милиона годишни глобални продажби до 2030 г., което представлява увеличение с 30% спрямо 2023 г.

–           Продажба на 2 милиона електрически автомобила годишно до 2030 г.

–           План за представяне на нов тип електромобил (EREV) с пробег над 900 км с едно зареждане за пазарите в Северна Америка и Китай.

–           Стремеж да предложи пълна гама от 21 EV модела до 2030 г., вариращи от достъпни до мощни и луксозни.

Представяне на усъвършенствана хибридна система от следващо поколение с подобрена мощност и икономичност

–           План за разширяване на гамата HEV до 14 модела спрямо сегашните седем.

–           Непрекъснат стремеж към инсорсване на технологиите за батерии; разработване на достъпни NCM батерии и укрепване на технологиите за безопасност.

Планове за комерсиализиране на бизнеса с платформи за автономни превозни средства и доставка на автономни превозни средства на глобални софтуерни компании.

–           Стремеж към осигуряване на водеща роля в областта на енергетиката по време на енергийния преход.

–           План за значителни инвестиции в размер на 120,5 трилиона KRW до 2033 г. в подкрепа на стратегията Hyundai Way.