Екипът на Хюндай ще направи промени по скоростната кутия на модела i20 за WRC след повредата именно в нея на Тиери Нювил в рали Швеция миналия уикенд. В първия ден белгиецът загуби около 6 минути, след като трябваше да кара през по-голямата част от деня само с две предни задвижващи колела. Така в крайна сметка той остана извън зоната на точките.
Повредата в колата на Нювил беше причинена от теч на масло в радиатора, охлаждащ диференциала. Затова от екипа ще направят всичко необходимо да не допуснат това да се повтори в следващия кръг в Мексико, който е в началото на март.
„Маслото изтече и нямаше повече такова в диференциала и всичко беше обхванато от проблема, заяви босът на Хюндай Мишел Нандан. – Това беше 100% наша грешка. Пътят към маслените дюзи не беше достатъчно сигурен в общия блок досега и се получи изтичането. Затова ще изведем кръга на охлаждането отвън. Това ще стане за Мексико след тест. Такъв е планът. Имаме нов радиатор и ще променим нещата.”