Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 И Уилямс ще представят новата си кола преди първите тестове

И Уилямс ще представят новата си кола преди първите тестове

45
0
завод,Уилямс,фабрика,централа

С изключение на Мерцедес, мнозинството от тимовете са решили представянията на новите им коли да станат преди началото на тестовете за предсезонната подготовка. След Ред Бул, Ферари, Макларън, Рено и Заубер сега и от отбора на Уилямс обявиха, че ще изпробват своя нова кола по време на първите предсезонни изпитания на пистата Херес.

Отборът на сър Франк иска да използва максимално времето за тестове за доизкусуряването на новия болид. На първи март, в началото на последния тест преди официалното откриване на сезона пък ще има голям нов пакет, в който ще са включени последните развити новости.

„В момента ситуацията е следната: ние сме готови по нашата програма за развитието на скоростите и вграждането на двигателя“, обясни Майк Къфлън пред списанието на Уилямс, iGNITION. „Преди Коледа ще направим още два теста, в които да покрием още 6000 км. Цялото задно окачване вече е готово – то също вече се тества.“

В Уилямс са сигурни, че новите правила за краш тестовете, шасито да бъде изпробвано преди началото на първите тестове, няма да е проблем за отбора.

„Първото ни шаси вече е готово, второто ще бъде направено скоро. Скоро започваме с програма за краш тестове на ФИА. Направихме тези тестове при нас и всички те бяха успешно издържани.“

Така че според Къфлън, след като вече колата е почти напълно готова, отборът иска да проведе последни изпитания на системите.

„Според предварителните ни данни имаме значително подобряване на притискането, монтирали сме всички системи и можем да започнем с тестовете. В последствие целта ни ще е да изпробваме при последните тестове една допълнително преработена кола.“

Сега се правят последните детайли, като целта е колата да стане готова за тестове на писта в средата на януари.

„Нашата цел е всички части, които трябва да се изпитат, да бъдат проверени до края на януари. Тестовете на пистата просто ще са един нов тест на тези части. Главните системи ще трябва да натрупат достъчно километри, за да нямаме изненади, ако колата спре на пистата с генерален проблем.“

Британецът се надява, че след разочароващата 2011 г. отборът ще има значителен подем. Проблемите от изминалата година, той не хвърля върху аеродинамиката, а върху сбърканата концепция на автомобила.

„Рискувахме прекалено с някои решения. Те обаче се оказаха неудачни и това се отрази на цялостното ни представяне.“