Infiniti спечели наградата „Избор на публиката” в 11-ото годишно Auto Show Design Challenge в Лос Анджелис. Компанията триумфира с концепцията SYNAPTIQ, създадена спрямо темата на конкурса: „Sensing the Future: How will cars interact with us in 2029?”
Дизайнерите и конструкторите на Infiniti създадоха модел, в който реалността се преплита с 3D холограми, а отделни технологии вече са преносими от човек и превръщат взаимодействието човек-автомобил в безпроблемно и инстинктивно.
За да демонстрира точно как смята, че ще се получи това, Infiniti Design създаде въображаемия триколесен автомобил A.R.C. Race, който участва в състезания по суша (рали и писта) и въздух. За всеки от трите типа надпревара дизайнът SYNAPTIQ дава уникални възможности за контрол на водача.
Кандидатурата на Infiniti получи най-много гласове във Фейсбук страницата на дизайнерския конкурс. Това й осигури наградата „Избор на публиката” – първата в 11-годишната история на предизвикателството.