Начало Други Isotta Fraschini приключи първия шейкдаун на Tipo 6 LMH

Isotta Fraschini приключи първия шейкдаун на Tipo 6 LMH

91
0
Isotta Tipo 6 LMH
снимка, Isotta Fraschini

Isotta Fraschini приключи първия шейкдаун на Tipo 6 LMH. Италианският конструктор направи изпитания на новия си прототип на пистата Валелунга на 11 и 12 април.

Isotta Fraschini Tipo 6 LMH Competizione приключи първия си тест на писта. Така марката открива нов етап от развитието на автомобила към хомологация за участие в световния шампионат за издръжливост на ФИА (WEC)

Зад волана на прототипа бе Маурицио Медиани. Италианецът пръв тества модела Isotta Fraschini Tipo 6 LMH Competizione. Преди това той прекара доста време в симулатора.

В първия ден от тестовете на Isotta Fraschini Tipo 6 LMH Competizione на пистата Валелунга (северно от Рим) фокусът беше върху грубите настройки на автомобила и събирането на данни за по-нататъшното развитие. Във вторник сутринта автомобилът работеше само с помощта на топлинния двигател. Следобед беше активирана и хибридната част. На пистата присъстваха и представители на партньорския отбор Vector Sport.

Isotta Tipo 6 е работил в кратки серии от една до три обиколки, а след това от пет до осем обиколки. Между тях е имало почивки за проверка на системата и извършване на измервания.

Разработеният от Michelotto автомобил използва V6 двигател с турбокомпресор, разработен съвместно от италианската инженерингова компания и HWA. Първоначално моделът работеше без захранване от 200 kW електромотор, преди хибридната система да бъде активирана следобед.

Преди първия тест на писта тази седмица Isotta Fraschini Tipo 6 беше тестван в аеродинамичен тунел, симулатор и динамометричен стенд.

През втория ден от тестовете на Isotta Fraschin Tipo 6 LMH напредваше постоянно между отделните настройки. Прототипът демонстрира забележителна способност за адаптация и най-вече за реакция на различните изпълнения.

Вторият ден изпитания на автомобила на асфалт беше съсредоточен върху калибрирането на хибридната система. Именно тя която е в центъра на вниманието на автомобилите Le Mans Hypercar (LMH), тъй като е сложна за правилна настройка, но има голям хронометричен потенциал. Електрическият двигател, разположен на предния мост, се активира чрез регулиране при скорост 120 км/ч. Това допълнително изтласква автомобила до високи скорости на правите, докато батерията се зарежда постоянно при спиране.

Двата дни тестове на Валелугна минаха без премеждия. Следователно това позволи да се завърши планираната разработка. Така в крайна сметка Isotta Fraschini Tipo 6 LMH Competizione оправда очакванията

„Първият тест на нашия автомобил на асфалт очевидно е вълнуващо усещане за всички. Нека да започнем от техниците, които го създадоха хиперавтомобила и най-накрая го видяха на пистата“, сподели управляващият директор на Isotta motorsport Клаудио Беро.

„За всички нас това беше хубав момент. Като цяло и двата дни протекоха по план- с големи спирания за фина настройка на автомобила и анализ на данните. Бих казал, че с последните няколко обиколки с хибридната система активирахме част от своя потенциал“, добави Беро.

„Това бяха много приятни два дни. Първото пускане на тестовия автомобил премина сравнително безпроблемно, което е много впечатляващо“, заяви Гари Холанд.

„Това е доказателство за качествата на техническите ни партньори. Сега очакваме с нетърпение да приключим с работата по представянето. Надяваме се да приключим процеса на хомологация и очакваме с нетърпение прогресът ни до края на годината. Надявам се ACO [съорганизаторите на WEC] да види усилията и траекторията, по която се движим, и да ни предостави участие, за да можем да се състезаваме с другите отбори от LMH и LMDh“, каза още шефът на Vector Sport.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Isotta Fraschini Milano (@ifmcars)