Jaguar Land Rover въвежда нов начин за покупка на автомобили в глобалната си мрежа – с използване на виртуална реалност, без да е необходимо клиентите да чакат най-новите пуснати на пазара автомобили да пристигнат в техния местен шоурум.
Водещите в света пакети Virtual Reality Experience на Jaguar Land Rover вече се предлагат от дилърите и потапят клиентите във всеки нов автомобил, лансиран от компанията.
Още преди автомобилите да са налични, търговците могат да свързват клиентите с виртуален тур, в който те могат да виждат и да си взаимодействат с модел с реални размери чрез очила за виртуална реалност. Благодарение на най-новите дигитални технологии, очилата ще отвеждат клиента на пътуване „под капака” с помощта на впечатляващи анимации, разкриващи технически аспекти и детайли, които правят автомобила специален.
Освен това, VR Experience дава възможност на клиента да разгледа интериора на автомобила в 360-градусов изглед от различни ъгли. Услугата е налична и във версия за таблет, ако клиентът иска да си припомни или да получи по-подробна информация, когато обсъжда в детайли различните опции с търговеца.
„Макар че нашите автомобили вече са достатъчно вълнуващи, този нов начин на покупка на автомобил ще ангажира клиентите още повече с нашите иновативни възможности. VR Experience ще помогне също на търговците да разчупят леда с клиентите и да вложат още повече забавление в процеса на продажба на наши автомобили”, заяви директорът „Продажби” в групата Jaguar Land Rover Анди Гос.
Jaguar Land Rover пуска пакетите VR Experience в над 1 500 дилърства в 85 пазара, локализирани на 20 езика, като за България вече има такъв наличен в шоурума на Jaguar Land Rover в Мото-Пфое Люлин.