Японецът Камуи Кобаяши с Тойота номер 7 пред сънародника си Казуки Накаджима с другия прототип на Тойота са начело при падането на нощта в тазгодишното издание на 24-те часа на Льо Ман.
След 7 часа и половина разликата между двамата е само 4 сек. През цялото време досега двата екипажа на Тойота се движат почти в пакет с малка разлика и не поемат рискове. Кобаяши смени зад волана Хосе Мария Лопес, а Накаджима – Фернандо Алонсо.
Японските прототипи имат аванс от над 2 обиколка пред Матевос Исаакян от SMP Racing с болида BR Engineering BR1 с №17. Последният имаше над половин минута преднина, но той бе намален на само 4 сек от Густаво Менезес с Rebellion R13 №3 в битката за последното място на подиума.
След повече от 40 обиколки престой в бокса екипът на Дженсън Бътън, който кара заедно с Витали Петров и Михаил Алешин с третия прототип на SMP Racing BR1 с номер 11, най-после с върна отново на пистата. именно британецът пое управлението на колата, но се намира на предпоследната 59-а позиция в общото класиране.
В клас LMP2 начело е екипът на G-Drive Racing с номер 26 с Oreca 07 с Жан-Ерик Верн. В LM GT Pro води Михаел Кристенсен с Порше 911 RSR, а в LM GT Am също на първо място е Dempsey Proton Racing с Порше 911 RSR, пилотиран от Кристиан Риед.
👉 How things stand here at #LEMANS24 right now@Toyota_Hybrid @GDrive_Racing @PorscheRaces @ProtonRacing #WEC pic.twitter.com/uwFQ0pD8mo
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) June 16, 2018