Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Квят: Пилотските брифинги на моменти напомнят на детска градина

Квят: Пилотските брифинги на моменти напомнят на детска градина

58
0

Брифингите на пилотите по време на състезателни уикенди на моменти напомнят на детска градина, заяви Данил Квят. Коментарът на руския пилот на Торо Росо бе във връзка с предишно негово изявление относно последните нови правила в спорта.

„Новите регулации ограничават пилотите. Тази година положението се промени доста – първо бе дадена повече свобода, после ситуацията бе рестриктирана. Изглежда тези, които създават правилата, забравят какво са говорили по-рано”, сподели Квят по-рано.

Продължавайки темата на пистата Интерлагос, Данил допълни, че администриращите спорта трябва да намерят по-добър начин да събират информация от пилотите, тъй като брифингите не са полезни в настоящия им вариант.

„Аз ще обсъждам (идеите си) с Чарли [Уайтинг]. Предпочитам да говоря лично с него, защото брифингите на моменти напомнят на детска градина. Честно казано, не искам да съм част от това. Ако един започне да вика, друг се разкрещява по него. Има пилоти, които изобщо не могат да млъкнат… Понякога тези срещи се удължават излишно и без причина, тъй като някой просто иска да говори и говори.

Мисля, че може би Чарли трябва да промени структурата (на срещите). Да чуе мнението на един пилот, после на друг, да ги събере заедно и да види какво ще се получи. Не знам. Повтарям, не мога да казвам на Чарли какво да прави, той знае какво е необходимо”, обясни Квят.

Данил обясни също така, че ситуацията в F1 по отношение на брифингите е различна спрямо тази в малките формули: „Точно това е проблемът и най-смешното в цялата ситуация. Нито във Формула Рено 2.0, нито в GP3 имаше такава детска градина като тук. Доста е странно.”

Рейс директорът на Формула 1 Чарли Уайтинг участва във вчерашната пресконференция на Интерлагос, за да разясни решенията на стюардите от Гран при на Мексико. Той разясни обосновките за наказанията на Себастиан Фетел (Ферари) и Макс Верстапен (Ред Бул), както и защо Люис Хамилтън (Мерцедес) не бе санкциониран след излизането му от пистата след старта на състезанието. Според Уайтинг основната разлика между напускането на трасето от Люис и Верстапен е, че първият не е получил „продължително предимство” от станалото. Директорът освен това повтори няколко пъти, че всеки инцидент е разглеждан сам за себе си, тъй като има свои конкретни особености.